vrijdag 18 december 2009

prentje wenst u een marry eeeh merry christmas!


Had ik gister vooral veel ongemak van de sneeuw, vandaag zou ik er eens lekker van genieten. En dat betekent voor mij vaak foto's! Dus statief naar beneden gehaald, telelens op de camera, hele setting in de tuin. Inmiddels lag het huis vol sneeuw van het heen en weer lopen, moest Zoon bijna opgehaald worden en zat ik nog steeds midden in mijn creatieve proces. Opeens zag ik de zwarte bloempot, waar je met een krijtje een persoonlijke boodschap op kan schrijven. Nee, dat was leuk, als ik daar nu eens Merry Christmas op zou schrijven. En dan hip, met een X. Maar was het nu Merry of Marry? Zoals ik al zei, de tijd begon te dringen dus ik moest snel actie ondernemen. Geen tijd om dingen uit te zoeken. Marry werd het. Enfin. Groot deel van de fotoshoot dus naar z'n mallen moer. 'Ach, dat is toch leuk als je net getrouwd bent', probeert man net troostend. Maar we zijn al 100 jaar getrouwd en de kans is heel klein dat u net in het huwelijksbootje bent gestapt. Maar omdat ik het toch niet over mijn hart kan verkrijgen alle foto's weg te gooien, is deze voor u. Marry Christmas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten