zaterdag 2 januari 2010

prentje gaat naar Curaçao


Welkom in het nieuwe jaar! Guess what: eindelijk een goed Oud & Nieuw gehad. Gezellig feest met leuke mensen! Dus u hoeft u geen zorgen meer te maken.

En straks vertrek ik. Naar Curaçao. Samen met zus ga ik neefje opzoeken, die daar stage loopt. Dertig graden, met dolfijnen zwemmen, dat soort werk. Spontaan toegezegd toen zus vertelde dat neef daar naar toe gaat. Heel leuk, denkt u nu. En het is ook leuk. Er is maar een probleem. Ik ga zonder Zoon. En ik mis hem al als ik een dag gewerkt heb. Snikkend stond ik naast zijn bedje toen Man en ik een weekend naar Parijs gingen. En nu Een Hele Week. Zelfs nog iets langer. Met Zoon gaat het vast goed, die blijft lekker bij zijn papa. Maar met wie moet ik nu 's morgens 'afknuffelen'? Toch maar vragen of zus deze rol op zich wil nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten