maandag 14 maart 2011

prentje in Artis

'Ga je nou elk breiwerkje fotograferen? Dat is voor mij ook niet leuk!' Boos kijkt Zoon me aan.
Sorry jongen, maar je moeder is in een soort van handwerkhemel beland. We zijn samen in Artis, waar we nog net de tentoonstelling 'Wild breien' kunnen meepakken.

De hele dierentuin hangt vol brei- en haakwerken. Je zou bijna vergeten dat er ook nog dieren zijn. Eerst maar eens naar de apen. 'Kijk mam, een eend!' roept Zoon enthousiast, wijzend naar de vijver voor de apenrots. 'Ik heb nog nooit een eend van zo dichtbij gezien!'

Als hij later nog contact heeft met een zeeleeuw, is zijn dag ook helemaal goed. Die van mij kon al bijna niet meer stuk. Nou ja, misschien bij de parkeerautomaat, die aangaf dat ik 48 euro moest betalen. Maar dat bleek een foutje te zijn. Blijkbaar had ik ergens moeten aangeven dat ik Artis ging bezoeken.

Of toen mijn computer bijna crashte toen ik de 380 foto's en filmpjes van die dag ging inladen.

Ik kon het ook niet helpen.
Zo'n handwerkparadijs kom je niet vaak tegen.

8 opmerkingen:

  1. Artis zonder breisels is al zo leuk, dus dit was vast helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk dat je de breisels van dichtbij hebt gezien.... Jammer dat wij zo een eind uit de buurt wonen. Mijn dochter heeft ook wat opgestuurd naar Artis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Christel: ik heb het breiwerk van je dochter vast op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat gaaf zeg, al die breisels! En wat heb je toch een knappe zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je het leuk vind dan wil ik je graag de Liebster Blog award geven. Op m'n blog staat het hoe en wat. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen