zaterdag 6 augustus 2011

prentje en de zomervakantie, deel 1

Dag 1 regende het. Dat was nog niet zo erg, want Man moest de kraan vervangen in ons huisje. Nog enigszins blijmoedig bladerde ik door de VakantieFlow.
Dag 2 regende het nog steeds. We lieten ons niet kisten en gingen winkelen in Alkmaar. Man kocht een compleet nieuwe garderobe bij Mexx toen we moesten schuilen.
Dag 3 was het zowaar droog. We fietsten naar Egmond, bezochten de kermis en waren blij met de weersomslag. De vakantie kon nu echt van start gaan.
Dag 4 regende het weer. Ik weet niet meer hoe we deze dag zijn doorgekomen.
Dag 5 regende het opnieuw. Vanwege de verjaardag van mijn schoonvader bezochten we het Natuurmuseum in Leeuwarden; een aanrader.
Dag 6 regende het heel hard. Ik kon het geluid van de regen op het dak van ons huisje niet meer aanhoren.

Anderhalf uur later waren we thuis. Nog een half uur later zat ik bij het reisbureau. 'Ik wil morgen vertrekken. Naar de zon', zei ik tegen het meisje achter de balie.

Wordt vervolgd 

4 opmerkingen:

  1. Dat laatste wil ik ook!!!!! Héél erg zelfs!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat erg. Nou ja, het eerste deel dan.. Ik ben erg benieuwd naar het tweede deel.. Wij hebben ook snel nog wat geboekt, ik wil ook echt mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig kwam ik toen de zon brengen hihi ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee, dit lijkt wel heel erg op onze vakantie (ook in de buurt trouwens zo te horen, Alkmaar en Bergen!)..... allen het vervolg liep anders, wij gingen niet naar het reisbureau..... Benieuwd waar je naartoe ging/gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen