dinsdag 11 oktober 2011

prentje en de kapotte teller

Mijn bezoekersteller onderaan de pagina werkt niet meer. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik regelmatig even bij de bezoekersaantallen kijk. Als een soort dagkoersen, zeg maar. Voordat ik 's avonds naar bed ga, werp ik nog een laatste blik. Bijna 200? Prima blogdagje.
Nu staat er al een paar dagen een zielige '0'. En sta ik voor de keuze. Haal ik 'm eraf?

Dat doet me ook stilstaan bij het doel van mijn blog. Is het alleen een uitlaatklep, of wil ik toch zoveel mogelijk mensen bereiken? Allebei, kan ik nu inmiddels concluderen.

Ik heb de betreffende firma een mailtje gestuurd, en laat 'm er toch nog even opstaan.
Ook al staart die '0' me aan, ik weet dat we contact hebben samen.

9 opmerkingen:

  1. je kunt mijn bezoekje turven hoor
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook leuk om in de gaten te houden, de bezoekersaantallen. Al vertrouw ik blogger niet helemaal wat betreft betrouwbaarheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk ook altijd even naar de statistieken en vind het vooral leuk om te kijken uit welke landen mijn bezoekers komen.
    Volgens mij klopt er al een poosje niets van blogger.
    Er kunnen ook veel mensen niet meer reageren.
    Gek, gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben verslaafd aan statistieken. Ik laat er nog net geen statistisch programma op los. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ik ook, net bijv. kijk ik in mijn leeslijst, staat er: u volgt nul blogs. Pardon???
    Nou ja, meestal gaat het weer over na een tijdje...hebben we toch allemaal wel eens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh kan dat? *bloos* haha, nou ja, het zal vast niet ineens van 200 naar 0 gaan, maar ik begrijp wel dat het vervelend is als je je ding niet even kan doen voordat je gaat slapen :) Hopelijk is het snel opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er en kijk (dat je het even weet;-)

    BeantwoordenVerwijderen