woensdag 11 januari 2012

prentje in Breda

Met haar had ik een heerlijke dag in Breda. De bedoeling was dat we het 'voorheen Grafisch museum' zouden bezoeken, maar dat hebben we niet gehaald. De koffie ging over in de lunch, de lunch ging over in winkelen en toen was het zo maar vijf uur, sluitingstijd van het museum.
Onze gesprekken gaan van elementaire levensvragen over in de nieuwe collectie van Ferm Living.
Wat ben ik blij met haar.

Samen winkelen kunnen we ook heel goed. We kennen elkaars smaak, en hebben aan een half woord genoeg.
Naast het museum hadden we een ander doel (wel gehaald): de fantastische winkel Feito com amor. En daar zag ik 'm: de ideale letterbak.
Thuisgekomen werd deze meteen vol gezet door Zoon en zijn vriendje, waardoor het geheel wat minder euh.. stylish werd dan ik in mijn hoofd had.

Maar dat maakt ook niks uit. Zelfs vol Gomu-gummetjes blijft ie leuk.

9 opmerkingen:

  1. Jahaa wat was het weer leuk elkaar te zien!
    En dat museum loopt niet weg (die koffietentjes en winkels ook niet....;-)

    ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De letterbak is leuk, maar leuker is misschien wel dat jullie zo goed met elkaar kunnen opschieten! Plus: nu moeten jullie nog een keer terug naar het museum :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad! En de letterbak ziet er lekker vrolijk uit, ik ben wel benieuwd hoe jij em zal inrichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige winkel he?
    Gezellig zo'n dagje samen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehoe wat leuk! En gezellig! Lekker als de tijd 'zomaar' voorbij is, dat zijn de gezelligste dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fantastisch dag! (en meteen popt het liedje van lou reed a perfect day in mijn hoofd)

    BeantwoordenVerwijderen