zaterdag 4 februari 2012

prentje en de cursus

Was het niet een van uw Goede Voornemens dit jaar iets voor uzelf te gaan doen? Eventjes uit de dagelijkse routine stappen van werken, opvoeden en sneeuwruimen? Ja, toch? Daarom een buitenkansje vandaag: u kunt zich nog opgeven voor de cursus Illustratie en digitaal!

Wat voordelen op een rijtje:
Voordeel 1: u krijgt les van Kim Welling herself. Kim, voor degene die haar nog niet kennen, is behalve een fantastische illustrator, een geweldig mens. En een superjuffie. Kim gaat heel groot worden. Schudde ze een paar maanden geleden nog de hand van Maxima in haar expositieruimte op de Dutch Design Week; deze maand staat Kim met haar Instant Comfort Pockets in de Flow.
En of dat nog niet genoeg is, vindt u haar in het komend aprilnummer van 101 Woonideeën. Met een 4 pagina's tellende rapportage.
Kunt u straks terloops op een feestje laten vallen: 'O, Kim. Ja, die ken ik persoonlijk. Nog les van gehad ook. Geweldig mens, die Kim.'

Voordeel 2: het is een superleuke cursus. Wat vooroordelen uit de weg ruimen: u hoeft niet heel goed te kunnen tekenen. U hoeft geen ster te zijn in photoshop. Het scheelt wel als u veel fantasie hebt. En het leuk vindt om uw ontwerpen om te zetten in digitale kunstwerkjes. Zo kunt u bijvoorbeeld uw eigen stoffenlijn ontwerpen. Of een serie posters op de markt brengen. U kunt er ook niets mee doen, en gewoon genieten van de cursus.

Voordeel 3: de locatie. De cursus wordt gegeven in hartje Utrecht, 5 minuten lopen van het station. Naast de Winkel van Sinkel, om precies te zijn. Op een leuke avond: de vrijdagavond, beginnend op 2 maart. Om 8 uur 's avonds. En ja, het is ook betaalbaar: 357 euro voor 12 lessen van ruim 2 uur.

Voordeel 4: uw medecursisten. Dit zijn namelijk alleen maar leuke mensen. Creatieve, sociale mensen, met wie u gemakkelijk na de cursus de kroeg in kunt duiken. De Winkel van Sinkel, bijvoorbeeld. Het levert fijne contacten op, weet ik uit ervaring.

Heb ik u overtuigd? Zie ik u begin maart bij het UCK? Geef u dan snel op, want er zijn nog maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Drinken we daarna een borrel. Ik trakteer.

9 opmerkingen:

  1. Het klinkt echt heeeeeeel erg leuk!
    Maar ik kan absoluut niet tekenen....nee, echt niet! En het geld heb ik ook niet liggen :)
    Ben wel benieuwd naar welke stoffen je gaat ontwerpen ;)

    En; nondeju, wat is dat magazine duuhuur! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik in Utrecht had gewoond zeker! Maar daar woon ik niet :o(
    Het klinkt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk! Echt iets om je op te verheugen lijkt me.
    En wat een mooie fotocollage onder je header zeg. Mooie foto's en wat leuk om je te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow ik ben erg jaloers op dit moment.... Maar voor mij is het ook te ver weg. Kun je Kim niet even interesseren in een cursus hier in het warme zuiden????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer dat ik niet in Utrecht woon. je weet het erg goed te verkopen, dus daar ligt het niet aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nijmegen-Utrecht. Ik heb daar last van, van dat traject. Zeker met dit weer. Anders zou ik 't meteen doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prentje je ben GEWELDIG! Ik moet er helemaal van blozen... hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Kim: kijk, en daar moet ik nu weer van blozen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen