dinsdag 5 juni 2012

prentje en de Amsterdamse inspiratie

Ik was dus in Amsterdam hè. Ik hoef er niet te wonen, maar vind het heerlijk om er af en toe rond te dwalen. Je doet weer net even wat meer inspiratie op dan in de gemiddelde Vinexwijk. En ik mag het zeggen, want ik woon zelf in een Vinexwijk.

Goed, Amsterdam dus. Ik pikte de Gorillatentoonstelling meer in de bibliotheek, en daalde toen af naar mijn nieuwe favoriete hang-out Stock. Maar niet voordat ik eerst nog een bezoekje had gebracht aan Options. Een winkel vol eyecandy...

4 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een heleboel inspiratie. Leuk dat je overal foto's van maakt in winkels, tentoonstellingen enzo. Heb zelf jaren geleden in Amsterdam gestudeerd, maar kom er nu bijna niet meer. Toch maar weer eens de trein instappen als ik dit zo zie ;)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh zucht, ergens ben ik blij dat ik in het hoge noorden woon en niet zoveel heul veel hebbedingen enzo om me heen heb ;)
    En doe mij zo'n camper! Vet cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn dat gehaakte cactussen? die heb ik ook es gemaakt!!
    Super tof dagje zo te zien!
    En wat ga je nu als eerste doen?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen