zondag 15 juli 2012

prentje en de konijnen

Het is rustig in de straat. En op mijn werk. Italië, hoor ik vallen. Frankrijk. Turkije.
We rijden naar ons kabouterhuis aan de Noordhollandse kust.
Het miezert een beetje. Ik baal flink.

We schuilen bij het bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer. Het thema van de kindertentoonstelling is het konijn. Zoon geniet van de konijnenwetenswaardigheden, ik van de illustraties. 
En plotseling realiseer ik het me. Het maakt niet uit of je in de Portugese zon zit, of in de motregen in Schoorl. Vakantie zit in jezelf.

Als we naar buiten lopen, schijnt de zon.

9 opmerkingen:

  1. Ga ik ook eens proberen te voelen dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies! Leuk dat je in Schoorl zit....wij gaan bijna weer genieten van ons huiske in Bakkum :-) en ook lekker waaien aan het strand is heerlijk toch?! xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede instelling! Dank voor de positieve vibe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie instelling.
    Ik werd sowieso blij van je blog. Ik herken je liefde voor de Hema, het bedenken van 100 concepten maar uitvoeren ho maar of het valt uiteindelijk tegen. (Ik sla al mijn ideeën op het gratis programma Evernote. Heel handig en ook te gebruiken op bijv. iPhone of iPad).

    En je liefde en enthousiasme voor mooie dingen. Dat je blij kan worden van een foto, een woord of een combinatie van dingen. Pinterest is dan de ideale site voor je! Allemaal mooie foto's vol inspiratie die je op je eigen moodboard kunt pinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da,s mooi gezegd!!!!

    En wat een super leuke dag daar op de spelerij!!

    BeantwoordenVerwijderen