woensdag 27 februari 2013

prentje en de winnaar

'Oma, ik ga de winnaar trekken van mama's blog!'
Zoon is al dagen enthousiast over zijn bijdrage aan de give-away en moet het oma ook even melden aan de telefoon. Vandaag is het eindelijk zover.
Maar voor ik het vergeet, nog eenmaal dank voor alle lieve reacties! Het heeft me echt goed gedaan.

En dan gaan we nu echt beginnen.
We stoppen de namen in een hoge cowboyhoed:
Aan Zoon de eer:
En de winnaar is *tromgeroffel*:
Tjielp! Van harte gefeliciteerd! Stuur je me je adres naar prentje@yahoo.com? Dan stuur ik je 'de bergen' toe.

Enne, mocht Tjielp nu niet reageren voor volgende week of alleen maar enthousiast gereageerd hebben op de 100.000ste bezoeker en helemaal niet op het boek zit te wachten, heeft Zoon ook alvast een reserve en een reserve-reserve getrokken.

Worden we toch nog eens praktisch.

5 opmerkingen:

  1. Heb ik het nou helemaal gemist?! Mooi boek hoor en gefeliciteerd met zoveel bezoekers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjielp! Gefeliciteerd! Genieten van zo'n boek maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hiep hiep voor tjielp
    En wat een stoere man heb jij toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moest je zoon niet omkopen met een bezoekje mac donalds voor dit meewerken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er, ik ben er! Jeej, wat een leuke verrassing! Natuurlijk stuur ik je mijn adres :-)

    BeantwoordenVerwijderen