woensdag 19 maart 2014

prentje en de paashaas

Vertwijfeld staar ik naar De Bak Met Paasspullen. Het is weer tijd voor het versieren van de jaarlijkse paastak, maar ik ben niet meer van de schattige dingen. Ik wil stoer. Grafisch. Maar hoe is de decoratie rondom Pasen? Lief. Zacht. Pastel. Donzig. Gele kuikens.
Schattig, kort samengevat.

Gelukkig zijn daar altijd nog de hazen. Ik hou van hazen, niet alleen met Pasen. Ooit heb ik zelf een Alice-in-Wonderland-haas in elkaar gezet, compleet met theekopje.
Of was dat nou een konijn van Alice?

O, en ik heb ooit een hazenkaart ontworpen, die mag het hele jaar in mijn rek.

Ik pik een paar hazen uit De Bak met Paasspullen, en de rest gaat weer naar boven.

Sorry kuikens.
Maybe next year.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk afdruiprek, en dat bakje, van de AH? Ik kocht daar vorige week 4 schaaltjes. Vond het moeilijk kiezen tussen de prints maar mocht ze van mezelf niet allemaal kopen. Alvast fijne Pasen met de hazen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hazen zijn leuk. Ik heb ook niet zoveel met kuikens qua paasdeco.
    Dat afdruiprek staat al jaren op mijn verlanglijstje, ik vind 'm prachtig!
    X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je mooi zelf het haasje met al die schattige paasspulletjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen