vrijdag 28 november 2014

prentje en de kerstketting

Ik weet niet precies wat er met me aan de hand is, maar ik ga helemaal los met mijn zelfbedachte kerstversiering. Misschien komt het omdat ik het dit jaar lastiger vind om passende kerstdecoratie te vinden. Te rood, te groen, te felgekleurd, te goud, te zilver, te hysterisch, te saai.

Enfin, vandaag reeg ik een DIY-kerstketting, als huissieraad voor de Petteflet. Ik kreeg gelijk weer visioenen van een eigen prentjesshop, met ingetogen kerstmis kerstmoois. Ik sla altijd een beetje door in dit soort dingen.

En het einde is nog lang niet in zicht...  

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk en subtiel 1 zo'n boompje op de ketting. Het hoeft ook niet een enorme overdaad te zijn om een
    Kerstig gevoel te creƫren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn smaak. Ik vind hem prachtig.
    En waarom geen prentjesshop.........? Zou zeker een kijkje komen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat een prentjesshop heel warm onthaald zou worden. Zo'n mooie dingen die jij steeds weer uit je creatieve hoofd weet te toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stijlvol, je haalt weer een boel moois je huisje binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kerstketting erg mooi geworden, zou 'm zo willen kopen in de Prentjesshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik heb ook vaak rond deze tijd het idee van een (pop-up) winkel of originele kerstmarkt. Maar die timing maakt dat het wat kort dag is daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is superleuk!! Enne... Vraagje: Waar koop jij je houten kralen? Ik vind de prijs in de meeste webshops nogal tegenvallen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen