zondag 21 juli 2019

prentje en Geert Lap

O, wat mis ik mijn porselein-cursus!
Het voelt als een nieuwe liefde ontmoeten, en dan gedwongen afscheid nemen omdat er al een lange vakantie was geboekt.
Of hij woont in het buitenland.
Of.., nou ja, maakt ook niet uit: kennismaken met iets fijns dat veel te snel eindigt. 

Om het gemis wat draaglijker te maken, ging ik naar het Design Museum in Den Bosch voor de tentoonstelling van Geert Lap.
Geert Lap was een van de belangrijkste na-oorlogse keramisten.
Zijn werk wordt ook wel 'keramisch minimalisme' genoemd.

Daar hou ik van, keramisch minimalisme.
Ik ben altijd een beetje bang dat mensen associaties krijgen van felgekleurde gekleide kippen of foute porseleinen beeldjes als ik over mijn keramiekliefde vertel. 

Deze tentoonstelling, vormgegeven door Aldo Bakker, is een toonbeeld van sereniteit en schoonheid.
Ik kwam er tot rust.
(Goede tip, mocht je de tentoonstelling willen bezoeken: het filmpje dat wordt getoond met een piepjonge Yvon Jaspers die voor Klokhuis Geert Lap interviewt en bijna letterlijk aan zijn lippen hangt.)

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren op de eerste foto !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig. Ga even kijken hoe lang het nog is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo dames en heren
    Heeft u dringend behoefte aan financiële versterking (lening)?
    Veel mensen worden geconfronteerd met voortijdige financiële uitdagingen en de meesten van hen kunnen vanwege hun hoge rente, onvoldoende onderpand, schuld / inkomen-ratio, lage kredietscore of om andere redenen geen aandelenleningen krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

    Als u een spoedlening nodig heeft, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf en kunnen wij u helpen met een lening.
    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan, beveiligde en ongedekte leningen en u kunt ook tot 20 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf helpt u bij het bereiken van verschillende doelen met een breed scala aan leenproducten.

    Voor meer informatie over ons kredietaanbod; hier zijn onze contactgegevens.
    Contact E-mail: novicapfinancialservices@gmail.com
    Contactnummer: +31642117819 (WhatsApp)

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, heeft u financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?
    Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

    Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.

    Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.

    Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ​​of andere reden zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

    Wij kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en wij helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële moeilijkheden te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.

    Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:
    E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;
    WhatsApp: +447903159998
    U kunt altijd en overal naar ons schrijven.
    2020 © ️Alle rechten voorbehouden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil Lapo Micro Finance bedanken voor het verstrekken van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 23.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Lapo en laat je niet misleiden. Neem contact op met e-mail: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen