dinsdag 24 september 2019

prentje en de vervolgcursus, deel 3

Ik probeer mezelf vaak uit te dagen, maar soms vraag ik me af waar ik aan begonnen ben.
Handmatig schubben in een mal kerven, valt nog niet mee.
Gelukkig is de natuur ook grillig, dus is het geen punt dat het patroon niet helemaal strak is.

Pas echt lastig wordt het om het gietsel uit de vorm te krijgen als de wand niet glad is.
Ondertussen giet ik ook nog maar weer een keer met mijn mal van de vorige keer.
Deze had ik in tweeën gezaagd, maar het leek me met de schubben handiger als er geen gietnaad hoeft te worden weggewerkt.
Dan nog een fijn onderdeel: het kiezen van de kleur.
Als in kind in een snoepwinkel voel ik me, met al die fijne kleurproefjes.
Voor het zee-servies wil ik de kleur van de zee op een heldere ochtend in de zomer.
Nu alleen nog de vorm uit de mal krijgen.
Doordat het gips vocht opneemt, krimpt de klei in de mal, maar de schubbetjes vormen uitstulpsels. 

Soms vraag ik me wel eens af waarom ik het mezelf altijd zo moeilijk maak.

2 opmerkingen:

  1. Oooohhh ik vind het hier zelfs al spannend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, heeft u een snelle lening nodig?
    Ik ben Susan Benson. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

    Gezien de stagnatie die de wereld doormaakt als gevolg van de impact van het coronavirus (COVID-19) op het bedrijfsleven en de economie, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen en met de aanwezigheid van een contant overschot in mijn bedrijf, we willen de geldcirculatie versnellen door klanten binnen en buiten Europa te financieren met een lening.

    Heeft u een lening nodig om een ​​bedrijf op te starten, een huis of auto te kopen of heeft u een lening nodig om andere persoonlijke redenen? Als uw antwoord JA is, zal ik u adviseren om contact op te nemen met mijn bedrijf. Wij verlenen allerlei soorten leendiensten, zowel beveiligde als ongedekte leningen. Het enige dat u hoeft te doen, is ons te schrijven via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht te sturen op WhatsApp / Telegram via: +447903159998 en ontvang onmiddellijk een reactie.

    Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.

    Functies en voordelen;
    * Gemak - U kunt altijd en overal een lening aanvragen.
    * Flexibel bedrag - U beslist hoeveel u wilt lenen.
    * Fast Direct Funding - Ontvang uw lening binnen 24 uur na goedkeuring.
    * Flexibele rentevoet van 2,5% tot 3% per jaar
    * Hoge goedkeuringspercentages
    * U krijgt de kans om de terugbetalingsdatum te selecteren, hetzij wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een duur van 1-30 jaar.
    * Geen verborgen kosten

    Veel mensen vinden het om een ​​of andere reden zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen, we zijn hier om u te helpen.

    Als u echt een oplossing nodig heeft voor uw financiële uitdagingen, bent u een stap verwijderd om financieel vrij te worden, schrijf ons vriendelijk voor meer informatie via:
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com OF;
    WhatsApp / Telegram: +447903159998
    2020 © ️ In orde gereserveerd.

    BeantwoordenVerwijderen