woensdag 4 december 2019

prentje en het innerlijke kind

Ik kan af en toe wel een beetje de elegante vrouw van de wereld uithangen, maar ik ben eigenlijk een ubermuts. 
Ik geef het maar toe: ik word blij van het Winterdorp van AH. 
Natuurlijk weet ik ook dat het niet goed is om nog meer plastic de wereld in te helpen.
Weleens waar recyclebaar, maar toch. 
Om mijn geweten te sussen, heb ik ook nog een Winterdorp Bewaardoos aangeschaft, met als voornemen om elk jaar weer te genieten van de lichtjes achter de ramen.
En ik had echt liever gezien dat de huisjes van karton waren gemaakt.

Dat gezegd hebbende: ik hou van de kleine vormgevingsgrapjes, zoals het raam in de vorm van een wasmachine in de wasserette:
En toen we als limited edition vandaag ook nog Sinterklaas kregen van AH, tja, toen kwam de ware aard van de wannabe-dame en de vijftienjarige puber wel weer even naar boven. 

Dus ja, wie zou ik nog voor de gek houden?
Ik word ook gelukkig van mijn porseleinen toetjes:
Alsof ik van de week even in mijn eigen toetjesfabriekje stond:
Misschien moet ik het innerlijke kind maar omarmen. 

En dan moet Pakjesavond nog komen. 

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook leuk. Maar inderdaad, van karton, en dat ze dan ieder jaar ietsje krakkemikkeger worden. Je ziet het, hier nog eentje die zich helemaal kan verliezen in zulke dingen (en dat ook nodig heeft om het leven te leven). Jammer genoeg heb ik nog geen huisjes. Fine Sinterklaasavond ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die marketinglui van de AH zijn wel slim ;-)
    Je Mona-toetjes zijn geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo en welkom bij Spotlight Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een kredietadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan. Mijn bedrijf helpt u met een breed scala aan leenproducten verschillende doelen te bereiken.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen