zaterdag 18 januari 2020

prentje en januari

'Januari voelt als één lange maandag', las ik laatst en in mijn hoofd knikte ik.
Ik vind het de ergste maand van het jaar.
Zeker nu het buiten grauw en grijs is, en het meer als een rare te warme herfst voelt dan als een frisse winter.

Mijn remedie: niet meer verzetten maar de boel accepteren.
En bovenal: durven zijn wie ik ben.
En ervoor uitkomen.
Focussen op waar ik van hou.
Ik ga nu eenmaal liever met de boot naar Schiermonnikoog dan met het vliegtuig naar Bali.
En we gingen, vorig weekend, de lief en ik.

Wat was het fijn.
Wandelen tegen de storm in.
Irish coffee in de enige strandtent die het eiland rijk is.

'Januari is de slechtste maand voor voornemens' las ik laatst ook en daarom heb ik ze ook niet.
Misschien toch eentje.
Ik noemde 'm al.
Los van alles en iedereen bedenken: past dit bij mij?
In plaats van: voldoe ik aan de verwachtingen?
Want ik weet het heus wel, wie ik ben.
Ik vind het alleen niet altijd gemakkelijk om het toe te geven.

Ik hou van:
tulpen, in alle kleuren
paaseitjes, in de raarste smaken (tompouce, anyone?)
uitgebreid de Volkskrant lezen op zaterdag (eigenlijk vooral het magazine)
in bad wijn drinken en woonbladen lezen
onder mijn wollen plaid in slaap vallen op de bank
Wie is de mol? kijken met Zoon
uitslapen
fietsen op mijn fiets zonder versnellingen
met mijn gestreepte muts op mijn hoofd
thee drinken met mijn twee vriendinnen, bij wie ik 100% mezelf kan zijn
animaties kijken
bedenken wat ik ga maken tijdens mijn grafische opleiding die volgende week begint
doezelen bij het haardvuur
avocado's eten

en bovenal:
dromen van een webwinkel vol Mo's
(kijk nou toch eens hoe leuk ze zijn met paaseitjes. Bedenk ze eens met krokusjes!
kleine cactussen).
O boy, ik kan niet wachten tot mijn porseleincursus weer begint in maart.
Heb al twee aangepaste toetje-stempels (ok, eentje bleek de verkeerde maat te zijn.)
   
Eigenlijk wilde ik nu een opsomming geven van dingen waar ik niet van hou.
Doe ik maar niet.

Het blijft tenslotte januari.

39 opmerkingen:

  1. Zijn die paaseitjes er al weer? Op naar de Hema....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja tulpen en mooie Mo's! De 'boekskes' van bij de Standaard weekendkrant lezen in bad en thee en in het vuur van de houtstoof staren en kijken naar jouw kopje op de kast, geflankeerd door 2 ijsberen uit de Dille&Kamille en...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Want ik weet het heus wel, wie ik ben.
    Ik vind het alleen niet altijd gemakkelijk om het toe te geven.'
    Herkenbaar! Mooi gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijstje met klein 'groot' geluk van jou maakt dat januari misschien nog niet zo gek is, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo dames en heren.
    Welkom bij NoviCap Financial Service Provider.

    Heeft u dringend behoefte aan een financiële doorbraak? Heeft u om verschillende redenen een lening nodig? NoviCap biedt flexibele leningopties op maat van uw behoeften.

    NoviCap biedt een verscheidenheid aan leningopties voor iedereen die financiële hulp nodig heeft tegen een lage rente van 3%, of het nu gaat om een ​​zakelijke lening, persoonlijke lening of een lening voor medische rekeningen, betaaldagvoorschot, apparatuurfinanciering, hypothecaire lening e.t.c. De service is snel, veilig en betrouwbaar. Stuur een mail via || voor meer informatie over het leningaanbod van NoviCap novicapserviceprovider@gmail.com || of schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819

    OVER NOVICAP.
    NoviCap, opgericht in 2015, is een van de grootste leningenmarkt ter wereld. Veel mensen, met name ondernemers, gebruiken de gratis onlineservice van NoviCap om financiering te vinden door te bladeren door meerdere leningsproducten van onze brede netwerkleningen. NoviCap biedt financiering op een snelle, flexibele en transparante manier en biedt professionele beleggers de mogelijkheid om te beleggen in een actief op de korte termijn met een bovengemiddeld rendement.

    We zijn erg snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt lenen van € 1.000 tot € 50 miljoen. NoviCap is het juiste bedrijf om contact op te nemen wanneer u een dringende lening nodig heeft.

    U hoeft geen tijd meer te verspillen aan een lening van andere financiële instellingen of stressvolle bankbezoeken. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt.

    Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar || novicapserviceprovider@gmail.com || Schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819

    BeantwoordenVerwijderen
  6. As stated by Stanford Medical, It is really the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh 42 lbs less than we do.

    (And by the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    CLICK on this link to uncover if this brief quiz can help you release your real weight loss possibility

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur.

    Heeft u dringend behoefte aan financiële versterking? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan ​​omdat we over de hele wereld uitstekende leenservices bieden.

    We bieden allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf zal u helpen een aantal doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

    We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​aandelenlening van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege de hoge rente rente, onvoldoende onderpand, schuld / batenverhouding, lage kredietscore of andere redenen

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt

    Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang direct een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo allemaal, Mijn naam is Isabella Williams uit Londen, Verenigd Koninkrijk, ik ben helemaal opgewonden en ook hier om mijn getuigenis aan de wereld te geven. Allereerst wil ik DR.MASAKO hartelijk bedanken voor het brengen van vreugde en geluk in mijn leven, voor het herstellen van mijn relatie. Ik geloofde nooit in een van deze dingen totdat ik mijn man meer dan een jaar geleden verloor. Toen ik dacht dat alle hoop verloren was, stelde een vriend van mij me voor aan DR.MASAKO, een spreukster, en hij sprak een liefdesbetovering voor mij uit, Nadat hij zijn instructies had opgevolgd, vertelde hij me dat ik mijn man binnen drie dagen na de betovering terug zal krijgen. Vier dagen later belde een vreemd nummer me, ik was geschokt toen ik de stem hoorde, het was mijn man die me al meer dan een jaar niet heeft gebeld, hij smeekte me hem te vergeven voor alles wat hij mij en de kinderen had aangedaan, en zei hij wil terug naar huis komen. DR.MASAKO, eindelijk mijn geluk hersteld. Ik ben hier om te getuigen van de wereld omdat ik een levend getuigenis ben. Heb je een vriend of familie die ziek is? Ben je getrouwd zonder kind? spell, Als je beroemd wilt worden, Politics spell, Protection, Money en Job spell. Hieronder vindt u zijn e-mailadres, neem contact met hem op voor elke situatie waarin u zich bevindt. Ik ben een getuigenis en ik wil dat mensen ook worden gered. neem nu contact met hem op (e-mail: masako.thetempleoflight027@gmail.com) Whats-app +2348137371314

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HALLO!!!
    Heeft u financiële hulp nodig?
    Veel mensen zijn op zoek naar financiële hulp, maar ze weten niet hoe ze dat moeten aanpakken.

    Weet u dat u een lening kunt aanvragen en binnen 24 uur een lening kunt krijgen om uw financiële situatie op te lossen? veel mensen vinden het zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, schuld / inkomen-ratio, lage kredietscore of andere redenen.

    Nooit meer wachten! Bij NoviCap bieden we financieringsoplossingen. We bieden allerlei soorten leningen aan, We bieden flexibele en meervoudige leningopties, inclusief beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en korte termijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

    Voor vragen - Stuur een mail naar (novicapfinancialservices@gmail.com of WhatsApp via: +31642117819)

    we streven ernaar om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

    Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 20 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 2,5% per jaar. Wij zijn het juiste bedrijf om contact met u op te nemen wanneer u dringend een lening nodig heeft.

    U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of laptop, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via
    E-mail: (novicapfinancialservices@gmail.com) OF
    Schrijf ons op WhatsApp via: +31642117819.

    We zijn altijd enthousiast om financiële ondersteuning te bieden.
    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me in te schrijven op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik had aangevraagd van mijn eigen bankrekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, Op zoek naar een schuldconsolidatielening, ongedekte leningen, zakelijke leningen, hypotheekleningen, autoleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, risicokapitaal, bitcoin-lening, enz! Ik ben een particuliere kredietverstrekker, ik verstrek leningen aan bedrijven en particulieren met lage rentetarieven en redelijke rentetarieven van 2%. E-mail naar: christywalton355@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, mijn naam is Ute Schmidt, ik kom uit Berlijn, Duitsland. Ik wil een eenvoudige getuigenis geven over hoe ik een lening heb gekregen van Susan Benson (Sunshine Financial Group, Inc).

    Ik zat in een financiële crisis en ik had een lening nodig van 105.000 euro om persoonlijke redenen, ik probeerde bijna alle banken in mijn stad en enkele andere leningmaatschappijen om een ​​lening en mijn aanvragen werden afgewezen om een ​​of andere reden die ze het beste kennen, en toen heb ik besloot om het opnieuw te proberen, ik zag een bericht op een van het leenforum van Susan Benson en ik nam contact met haar op voor hulp, ik kon zeggen dat ze een persoon was die ik kan vertrouwen, ik neem de beste beslissing voor mij en mijn familie, gelukkig voor ik heb met succes een lening gekregen, zelfs met of zonder onderpand, en het meest verbazingwekkende van alles is dat er geen kredietcontrole was en dat haar service snel, betrouwbaar en betrouwbaar is.

    Veel mensen vinden het zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken en andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage kredietscore en vele andere redenen. Als u financiële hulp nodig heeft om uw financiële situatie op te lossen en u weet niet waar u heen moet en waar u heen moet, zal ik u adviseren om contact op te nemen met Susan Benson via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of stuur haar een bericht rechtstreeks op WhatsApp via: +447903159998 & ontvang in een oogwenk een reactie.

    Haar bedrijf verleent allerlei soorten leendiensten, zowel beveiligde als ongedekte leningen, langlopende en kortlopende leningen, en u zult ook in staat zijn om een ​​grote hoeveelheid geld te lenen en de mogelijkheid te hebben om terug te betalen van 1 tot 30 jaar. Als ze me kan helpen, denk ik dat ze jou ook kan helpen. Neem vandaag nog contact met haar op voor meer informatie via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of stuur haar rechtstreeks een bericht op WhatsApp via: +447903159998 en ontvang in een oogwenk een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, heeft u een snelle lening nodig?
    Ik ben Susan Benson, ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

    Gezien de economische stagnatie die de wereld doormaakt als gevolg van de opkomende ziekte van het coronavirus (COVID-19), worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen. En met de aanwezigheid van een contant geldoverschot in onze instelling, willen we de geldcirculatie versnellen door klanten binnen en buiten Europa te financieren met een lening.

    Heeft u een spoedlening nodig om een ​​bedrijf te starten, een huis of auto te kopen, of heeft u een lening nodig om andere persoonlijke redenen? Ik wil dat u contact opneemt met mijn bedrijf. Wij verlenen allerlei soorten leningen, zowel beveiligde als ongedekte leningen. Als je dit leest en je weet dat je financiële steun nodig hebt, kun je ons gewoon schrijven via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of stuur me een bericht rechtstreeks op WhatsApp via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.

    Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.

    Functies en voordelen;
    * Gemak - U kunt altijd en overal een lening aanvragen.
    * Flexibel bedrag - U beslist hoeveel u wilt lenen.
    * Fast Direct Funding - Ontvang uw lening binnen 24 uur na goedkeuring.
    * Flexibele rentevoet van 3,0%.
    * Hoge goedkeuringspercentages
    * U krijgt de kans om de terugbetalingsdatum te selecteren, hetzij wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een duur van 1-30 jaar.
    * Eenvoudige online applicatie.
    * Persoonlijke begeleiding en expertise.
    * Geen verborgen kosten

    Veel mensen vinden het om bepaalde redenen zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

    Als u echt een oplossing voor uw financiële uitdagingen nodig heeft, schrijf dan gewoon naar mijn kantoor, wij helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële problemen te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit en u wordt gedurende het hele proces verzorgd.

    Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com OF;
    WhatsApp: +447903159998

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HALLO!!! Staat u voor vroegtijdige financiële uitdagingen door de huidige situatie over de hele wereld?

    Heeft u dringend wat geld nodig om uw eigen bedrijf of project te starten of om een ​​huis of auto te kopen? en vind je het zo moeilijk om financiële steun te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Maak je geen zorgen meer, er is een betere manier om geld te verdienen zonder stress.

    Weet u dat er een kaart is die een "blanco pinautomaat" wordt genoemd? Weet u dat u met deze kaart in uw bezit geld kunt opnemen bij elke bankautomaat wereldwijd?

    Kijk hoe deze kaart werkt;
    De kaart is een crooned-kaart die een blanco ATM-kaart wordt genoemd. De kaart is geprogrammeerd met een malware-virus om elke bankautomaat te hacken.Zodra de kaart in een geldautomaat is geplaatst, begint de geldautomaat slecht te werken en kunt u geld opnemen van de geldautomaat. Is dit niet geweldig?

    Voor meer informatie over de kaart en hoe de kaart werkt, kunt u contact met ons opnemen via onderstaand e-mailadres: (immaculateblankatmcard@gmail.com) of schrijf me rechtstreeks op WhatsApp: +17727746806

    In het leven draait alles om het nemen van risico's, succes komt niet door stil te zitten, succes komt wanneer je die moedige stap zet, ik zal iedereen die dit bericht leest adviseren om van deze gelegenheid gebruik te maken en rijk te worden.

    Opmerking: we zijn eenvoudig, betrouwbaar en betrouwbaar. We zorgen voor de mensheid, we zijn een wereld beu waarin de rijken rijker worden en de armen arm. Gebruik deze kans nu om rijk te worden en rijk te blijven. Deze kaart is zeer betaalbaar.
    Tevreden ons via:
    E-mail: immaculateblankatmcard@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo!

    Financiële steun nodig? Volg het geld en je krijgt meteen alle soorten krediet!

    € 5.000 tot € 10.000.000,00
    * doel * rentevoet van 3%
    * Keuze tussen 1-20 jaar loon.
    * Kies tussen maandelijks en jaarlijks betalingsplan.
    * Flexibiliteit van de lening.

    Neem voor hulp contact met ons op. E-mail: creditfinancierhome@gmail.com

    vriendelijke groet
    Beheer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf helpt u bij het bereiken van verschillende doelen met een breed scala aan leenproducten.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij zijn een erkende geldschieter die in 2000 is opgericht. We bedienen meer dan 60 landen met meer dan 200.000 agentschappen over de hele wereld. Solliciteer voor zakelijke of persoonlijke leningen, schuldconsolidatie, woningkrediet, hypotheeklening, projectlening, voor meer informatie Bezoek ons vandaag nog! E-mail: lendingcashhelpdesk@gmail.com
    whatsapp : +91 9108256518

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HALLO; Heb je een lening nodig?
    Wij verstrekken leningen aan particulieren: persoonlijke consumptieleningen, woonkredieten, aflossing van kredieten, aflossing van schulden (om al uw schulden in één keer te innen), studielening, lening om de aankoop van uw auto te financieren.

    Heeft u een lening nodig om uw project te financieren?
    Wij kunnen u ondersteunen met een lening om uw projecten uit te voeren zoals: de bouw van uw huizen, kantoren, boerderijen, maar ook het financieren van uw reisprojecten, uw bedrijf of een project waarvoor u externe financiering nodig heeft.

    Heeft u een investeringsfonds nodig?
    We kunnen investeren in uw grote projecten. Dit is gereserveerd voor bedrijven die investeerders zoeken om hun onderzoeksprojecten, vastgoedprojecten, overnames en andere zakelijke behoeften te financieren.

    KIES NU DE BESTE LENINGSMOGELIJKHEDEN !!! Neem voor meer informatie over onze diensten contact met ons op via dit e-mailadres: novaglobalfinances@gmail.com

    Wat we aanbieden;
    Wij bieden allerlei soorten leendiensten aan, zowel beveiligde als ongedekte leningen, schuldconsolidatie en vele andere tegen een zeer redelijk tarief.

    NOVA GLOBAL FINANCIAL SERVICES is de dochteronderneming van een van de sterkste financiële groepen in Europa en wereldwijd met een groot kapitaal. NOVA GLOBAL FINANCIAL SERVICES volgt een strategie om aanwezig te zijn waar groei wordt gevonden, klanten te verbinden met de kansen die het genereert, bedrijven te helpen groeien, economieën te laten gedijen en individuen hun ambities te realiseren.

    Stuur nu een leningaanvraag !!!
    Naam: Camilla Karlsen (leencentrumfunctionaris)
    Contactmail: novaglobalfinances@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het handelssignaal van Claus hielp me om $ 15.000 te verdienen met $ 2.000 na 7 dagen handelen in bitcoin-investeringen, je bent inderdaad een inspiratie voor het woord dat Claus contact met hem opneemt Via whatsapp: (+12166263236) OF
    via e-mail: claustradingsignal07@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het handelssignaal van Claus hielp me om $ 15.000 te verdienen met $ 2.000 na 7 dagen handelen in bitcoin-investeringen, je bent inderdaad een inspiratie voor het woord dat Claus contact met hem opneemt Via whatsapp: (+12166263236) OF
    via e-mail: claustradingsignal07@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie:whatsapp-nummer: +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

    Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben een gelukkig man vandaag? Ik vertelde mijn zelf dat een lening kredietverstrekker die mijn leven en dat van mijn familie zou kunnen veranderen na meerdere malen opgelicht door deze online lening kredietverstrekkers, zal ik verwijzen elke persoon die op zoek is naar lening aan hen.Ze gaf geluk aan mij en mijn familie, hoewel in eerste instantie vond ik het moeilijk om haar te vertrouwen vanwege mijn ervaringen met het verleden lening kredietverstrekkers, ik was behoefte aan een lening van Euro 300.000,00 om mijn leven te beginnen helemaal opnieuw als een alleenstaande ouders met 2 kinderen, ontmoette ik deze eerlijke en GOD vrezen lening leenverstrekker online MRS KARIN SABINE dat hielp me met een lening van 300.000.00 Euro , ze is inderdaad een GOD vrezende vrouw, werken met een gerenommeerde lening bedrijf.Als u behoefte heeft aan een lening en u bent 100% zeker terug te betalen van de lening neem dan contact met haar op (sabinhelps@gmail.com) ..en informeer hen .. Thanks.Blessed Be.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het handelssignaal van Carlos hielp me $ 2.500 te verdienen met $ 200 na 7 dagen handelen in binaire opties met bitcoin, je bent inderdaad een inspiratie voor de wereld. Carlos neemt contact met hem op via whatsapp: (+12166263236) of e-mail: carlose78910@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wil meneer Peterson leningen voor mij waarderen, een lening van € 40.000. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail peterhelps01@outlook.com whatsapp +34612543577

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo allemaal, Bent u op zoek naar een professionele handelaar, forex en binaire manager die u zal helpen bij het verhandelen en beheren van uw account met een goede en enorme winst in ruil daarvoor. u kunt contact opnemen met MR. CARLOS ELLISON voor je investeringsplan, want hij hielp me 12.000 usd te verdienen met kleine investeringsfondsen. Carlos Ellison, je bent de beste handelaar die ik kan aanbevelen aan iedereen die wil investeren en handelen met een echte handelaar, hij helpt ook bij het terugvorderen van verliesfondsen .. je kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail: carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)

    Ik raad je aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Of u nu een lening nodig heeft, wij bieden een lening aan met onmiddellijke online goedkeuring,
    * persoonlijke lening
    * zakelijke lening,
    * autolening,
    * studenten lening
    * zakelijke lening,
    etc ..... wij bieden van $ 1.000 tot $ 60.000.000. in dollars of euro's heeft onze lening een rentepercentage van 3% en kunnen we de lening overal ter wereld verstrekken .... als je interesse hebt neem dan contact op met Whatsapp +447868753778 of email: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dringende leningaanbieding.
    Hallo allemaal, ik wil graag George Williams bedanken, die me een lening heeft gegeven voor de medische behandeling van mijn zieke kind. Ik ben zo blij om George Williams te ontmoeten, neem contact met hem op via e-mail als je een dringende lening nodig hebt voor een zakelijke of persoonlijke lening, (georgewilliamsloanfirm333@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Word lid van ons winstgevende bedrijf zonder je druk te maken over je werk, het is een eenvoudig handelssysteem om het plan van je keuze te krijgen en een minimum van $ 2000 te verdienen met slechts een klein bedrag aan investeringen, je kunt binnen een maand tot $ 10.000 tot $ 20.000 verdienen, afhankelijk van je investeringsplan kunt u zo snel mogelijk contact opnemen met supporter via whatsapp: (+447883246472)
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo, Getuigenis van individuele leningen Ik geloofde niet langer in het lenen van geld omdat alle banken mijn dossier verwierpen; Ik was inderdaad bij mijn bank. Maar op een dag beval een vriend me aan bij een particuliere geldschieter wiens e-mail ze me gaf. Ik probeerde het met hem door hem een ?? e-mail en het werkte. Ik had de juiste persoon een eerlijke particuliere geldschieter waar ik al jaren naar op zoek was. Ik kreeg mijn lening van € 95.000 tegen een tarief van 2% waarmee ik momenteel goed kan leven en ik betaal regelmatig mijn maandelijkse betalingen. U kunt bij hem terecht als u om verschillende persoonlijke redenen een lening nodig heeft. Twee van mijn collega's kregen ook zonder problemen leningen. Hier is zijn e-mail: peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hello guys, I just want to recommend good loan company where I got a quick loan of $46,000.00 via their email where I was looking for Loan to pay my bills/debts and move on with life then a friend gave me this company details which I contacted through this Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heeft u een lening nodig? persoonlijke leningen? zakelijke leningen? hypotheken? landbouw- en projectfinanciering? wij verstrekken allerlei soorten leningen tegen 2% rente! Contact email; (dakany.endre@gmail.com)

    Bied dringende leningen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heeft u financiële hulp van welke aard dan ook nodig? Persoonlijk geld? Zakelijk geld? Hypotheek geld? Bedrijfsgeld? Landbouw- en projectfinanciering? Wij geven geld uit tegen 2% rente! Contactpersoon: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende geldaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo allemaal, ik heb erg veel zin vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die tegoeden ontvingen van Sabinhelps@gmail.com, dus besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden heb ik in totaal 10.000 euro bevestigd die ik van mijn bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik moedig iedereen aan die echt krediet nodig heeft om zich aan te melden door een e-mail te sturen naar sabinhelps@gmail.com of WhatsApp +1 (689) 247-6462

    BeantwoordenVerwijderen