zondag 7 juni 2020

prentje en de inspiratie

Creativiteit is een raar fenomeen.
De afgelopen tijd zat ik behoorlijk op slot.
De wereld was een rare plek geworden.
Een plek waar ik moeilijk mijn draai kon vinden.

Ik word ongelukkig van rijden in een trein met een mondkapje op.
Ik word er triest van als we elkaar moeten vermijden in de supermarkt.
Natuurlijk snap ik de noodzaak.
En conformeer ik me.

Ik heb geen recht op klagen.
Ik heb een vaste baan.
Geen mensen in mijn directe omgeving die ziek zijn.
En ik heb niet zoveel externe prikkels nodig.

Maar ook mijn binnenwereld moet worden gevoed.
Ik mis het ronddwalen in musea.
Ik wil weer naar de bios.

Maar nu gaat de wereld weer een beetje open.
Wordt mijn fantasie weer geprikkeld.

Gisteren zat ik voor het eerst weer in mijn favoriete filmcafé.
Las ik over een animatie gebaseerd op kinderboeken.
En langzamerhand begon het weer te tintelen.

Vandaag ging ik wandelen met een vriendin.
Ik stond te wachten op de verkeerde parkeerplaats.
Maar dat was niet erg.
Want voor mij zag ik het ultieme 'accidentally Wes Anderson bushokje'.
Het is er nog.
De creativiteit gaat weer stromen.
De echte wereld voelt nog wat kil.
Maar in mijn fantasie vloeien de beelden weer in elkaar over.
Ik ben er weer.

15 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. INTERNET SCAM ALERT‼ ️

      Het internet staat tegenwoordig vol met SCAM ADS, vooral in reacties van verschillende sites en blogs. Een groot aantal individuen is het slachtoffer geworden van oplichting en heeft veel geld verloren aan SCAMMERS. De meeste veelvoorkomende zwendel die u kunt zien
      ❌BANK LENING SCAM. ❌BINAIRE OPTIES SCAM.
      ❌LOTERIJ SCAM. ❌ HACK SCAM. en verloor meer ......

      ✳️De grote vraag is: 'Kan iemand zijn geld terugkrijgen dat door internetzwendel is verloren?'
      Ik zal ja zeggen en u vertellen hoe.

      De enige manier om je te herstellen is om een ​​hacker in te huren die je zal helpen je geld terug te nemen van deze oplichters en vandaag is je geluksdag, je hebt net de jongens ontmoet die perfect zijn voor de klus.

      WIE ZIJN WE❔
      Wij zijn PYTHONAX, een groep bekwame hackers en hebben onze tijd besteed aan het helpen van individuen om hun geld terug te krijgen van INTERNET SCAMMERS. Er is een onderzoek uitgevoerd om het bedrag aan geld dat door Scam is verloren te berekenen, en er werd bevestigd dat er jaarlijks meer dan $ 3 miljard dollar is.

      HOE WERKEN WIJ❔
      We bestuderen allereerst de oplichter die ons is aangeboden door het persoonsapparaat (telefoon of computer) te hacken om informatie te krijgen over hoe, waar, deze persoon geld houdt dat hij / zij oplicht als mensen van (zoveel van deze oplichters redden niet echt het geld in banken, ze stapelen het geld meestal in een Bitcoin-portemonnee, op die manier is het veilig en niet traceerbaar voor autoriteiten) en we werken aan een strategie om het geld terug te krijgen en terug te geven aan wie ze hebben bedrogen.

      Contact opnemen is eenvoudig, geef ons een bericht via onderstaande e-mail.
      E-mail: PYTHONAX@OUTLOOK.COM

      Als u een slachtoffer bent van internetzwendel of u kent iemand die dat is, neem dan onmiddellijk contact met ons op. U bent 💯% veilig om contact met ons op te nemen, onze e-mail is zeer veilig.



      We bieden ook Legit Hacking Services zoals-:
      🔸 Telefoon hacken / klonen
      🔸 E-mail hacken en wachtwoordherstel
      🔸 Social Media Hacking & Passowrd Recovery
      🔸 Herstel van verwijderde bestanden 🔸Mobil Tracking
      🔸Virusdetectie en eliminatie. enzovoort

      E-mail: PYTHONAXHACKS@GMAIL.COM




      Pythonax.
      2020 © Alle rechten voorbehouden.

      Verwijderen
    2. Hallo iedereen,
      Mijn naam is Mr, Rugare Sim. Ik woon in Nederland en ben vandaag een gelukkige man? en ik zei tegen mezelf dat elke geldschieter die mij en mijn gezin uit onze arme situatie redt, ik iedereen die op zoek is naar een lening naar hem doorverwijst, hij gaf geluk aan mij en mijn familie, ik had een lening nodig van € 300.000,00 om mijn leven helemaal opnieuw te beginnen, want ik ben een alleenstaande vader met 2 kinderen Ik ontmoette deze eerlijke en Allah vrezende man geldschieter die mij helpt met een lening van € 300.000,00, hij is een Allah vrezende man, als je een lening nodig hebt en u betaalt de lening terug, neem contact met hem op vertel hem dat (Mr, Rugare Sim) u naar hem verwijst. Neem contact op met de heer Mohamed Careen via e-mail: (arabloanfirmserves@gmail.com)


      INFORMATIEFORMULIER VOOR DE LENING
      Voornaam......
      Midden-naam.....
      2) Geslacht: .........
      3) Nodig leningsbedrag: .........
      4) Duur van de lening: .........
      5) Land: .........
      6) Thuisadres: .........
      7) Mobiel nummer: .........
      8) E-mailadres ..........
      9) Maandelijks inkomen: .....................
      10) Beroep: ...........................
      11) Over welke site heb je het hier over .....................
      Bedankt en vriendelijke groeten.
      E-mail arabloanfirmserves@gmail.com

      Verwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent. En nog fijner dat je creativiteit weer gevoed wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je er weer bent! Ik dacht gisteren aan je: zag Coco op tv! Die film heb jij hier ooit eens aangeprezen dus ik wist dat ik hem moest zien; geweldige film!
    En ja, echt een Wes bushok! Er komt een nieuwe Wes aan deze zomer trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij om weer van je te horen!! Marie uit Antwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik uiteindelijk getuigenissen vond over deze toverspreider Dr. AJAYI, hoe heeft veel mensen geholpen hun geliefden en gebroken huizen terug te krijgen, nam ik contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer: +2347084887094 omdat mijn vriend waar ik echt van hou met heel mijn hart en hij houdt van ik ook, maar plotseling veranderde hij en draaide me zijn rug toe en haatte me met passie voor Geen enkele reden dat hij het huis verliet en later hoorde ik dat hij bij een andere vrouw woonde, dit gedrag was heel vreemd alsof hij werd gemanipuleerd, hij blokkeerde me van al zijn contact met sociale media en ik kon niet met hem communiceren. Ik was wanhopig om mijn vriend terug te krijgen. Het leven zonder mijn vriend was een grote puinhoop voor mij omdat ik echt van hem hou en ik weet dat hij ook van mij houdt, ik zoek hulp van zijn goede vrienden en familieleden, maar geen geluk om terug te komen. Ik wilde een dramatische verandering en ik dacht dat magie de oplossing zou kunnen zijn. Nadat hij de resolutie met DR AJAYI had besproken, gaf hij me de hoop dat hij mijn relatie weer zou herstellen, omdat hij me al had verloofd. Ik had er vertrouwen in dat hij mijn vriend echt naar huis zou laten gaan en dat deed hij! Het is fantastisch wat deze geweldige spellcaster voor mij heeft gedaan, zijn hulp is van onschatbare waarde! Ik weet niet wat ik zonder DR AJAYI zou hebben gedaan. DR AJAYI doet zijn werk zo goed dat hij georganiseerd en zeer functioneel is, ik geloof dat hij de beste spellcaster is waar ik op kan rekenen als het gaat om allerlei spreuken, ik ben erg dankbaar dat zijn spreuken hebben gewerkt, als je hulp nodig hebt, neem dan contact op hem via e-mail: [drajayi1990@gmail.com] of WhatsApp: +2347084887094 Ik verzeker je dat er dingen voor je zullen veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo dames en heren
    Heeft u dringend behoefte aan financiële versterking (lening)?
    Veel mensen worden geconfronteerd met voortijdige financiële uitdagingen en de meesten van hen kunnen vanwege hun hoge rente, onvoldoende onderpand, schuld / inkomen-ratio, lage kredietscore of om andere redenen geen aandelenleningen krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

    Als u een spoedlening nodig heeft, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf en kunnen wij u helpen met een lening.
    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan, beveiligde en ongedekte leningen en u kunt ook tot 20 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf helpt u bij het bereiken van verschillende doelen met een breed scala aan leenproducten.

    Voor meer informatie over ons kredietaanbod; hier zijn onze contactgegevens.
    Contact E-mail: novicapfinancialservices@gmail.com
    Contactnummer: +31642117819 (WhatsApp)

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het handelssignaal van Claus hielp me om $ 15.000 te verdienen met $ 2.000 na 7 dagen handelen in bitcoin-investeringen, je bent inderdaad een inspiratie voor het woord dat Claus contact met hem opneemt Via whatsapp: (+12166263236) OF
    via e-mail: claustradingsignal07@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo en welkom bij Spotlight Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een kredietadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan. Mijn bedrijf helpt u met een breed scala aan leenproducten verschillende doelen te bereiken.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zal slecht zijn om dit alleen voor mezelf te houden. Ik kwam de beste binaire verwachting ooit tegen, Sir Carlos Crypto die me echt helpt om te investeren, hij is heel eerlijk en ijverig in zijn werk. Het enige wat ik deed was $ 500 investeren en binnen 7 dagen maakte hij $ 7000 winst voor mij. Neem contact met hem op via Whatsapp: +1 (216) 626-3236 of e-mail: carlose78910@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen