donderdag 18 juni 2020

prentje en keramiek

'Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hun vaatwastabletten pakken uit een pot met konijnenoren', zegt mijn vriend.
Glimlachend kijk ik 'm aan.
Ik voeg graag een beetje 'Alice' toe aan het leven van alledag.
Vandaar ook de Alice in Wonderland-illustraties op de konijnenorenpot.
Ik verheugde me enorm op de grote 'In Wonderland'-tentoonstelling in de Kunsthal, maar die gaat helaas niet door.
Dan maar thuis wat magie.
Met keramiek kan ik mijn leven een beetje kleuren.
Ik hou van het ambacht.
Ik vind mijn opleiding Grafische Vormgeving leuk, maar het is zo veelomvattend.
Als er in Photoshop miljoenen mogelijkheden zijn, raak ik de weg kwijt.
Dan verlang ik naar de eenvoud van het ouderwetse maakproces.
Ik ben er niet heel goed in; daarvoor ben ik niet nauwkeurig en geduldig genoeg.
'Ik probeerde ook van die onregelmatige randjes te krijgen', verzucht mijn keramiekjuf.
Blijkbaar is niet-perfectionistisch zijn ook een gave.
Maar wat ik het allerfijnste vind, is vorm geven aan mijn ideeën.
Een art-deco beeldje vinden op Markplaats en versieren met tattoos.
Spelen met vorm.
Ik denk dat ik dan het gelukkigst ben.

16 opmerkingen:

  1. En het fijne is, dat je daar best goed in bent volgens mij, in spelen met vorm. De pot met konijnenoren is super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, laat ik die nu juist niet zelf hebben gemaakt; alleen de decoraties erop ;-).

      Verwijderen
  2. Oh, konijnenoren! Wat een moois allemaal! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dagelijkse dosis magie, dat is toch fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groeten aan alle online kijkers, ik ben Christa van der Aa Ik kom uit Amsterdam, Nederland Ik ben hier om met jullie te delen hoe dr Igbinovia twee maanden geleden geweldig werk voor me heeft gedaan, Na drie jaar huwelijk hebben mijn man en ik twee Kinderen samen, slechts een paar maanden geleden begon mijn man zich vreemd te gedragen terwijl hij met andere vrouwen uitging en stopte met op tijd thuiskomen en dreigde me meerdere keren van me te scheiden als ik hem durfde te vragen naar zijn relaties met andere vrouwen Ik was totaal verwoest en verward tot een Een oude vriend van mij vertelde me over Dr. Igbinovia, die mensen helpt een verloren relatie terug te krijgen en huwelijksproblemen op te lossen. In eerste instantie was ik verrast en vroeg me af of zoiets bestond, maar ik besloot het eens te proberen toen ik contact met hem opnam en hij vertelde me alles over mijn leven, ik was zo verrast en hij vertelde me wat ik moest doen in de drie dagen Ik heb het goed gedaan. en op de laatste dag binnen 48 uur kwam mijn man bij me terug en verontschuldigde zich voor alles wat hij me vertelde. En nu stopt Hij met praten met andere vrouwen Ik ben zo blij dat we weer bij elkaar zijn. Dr. Igbinovia heeft ook het probleem van echtscheiding opgelost en Hij heeft ook onbeduidende ziekten zoals kanker, HIV / AIDS, het probleem van zwangerschap genezen, neem contact op met WhatsApp / Viber voor hem +2348144480786 of e-mail doctorigbinovia93@gmail.com bedankt voor het doorbrengen van tijd met mij .....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, heb je financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?
    Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

    Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: +447903159998 en ontvang direct een reactie.

    Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.

    Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ​​of andere reden zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

    We kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en we helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële problemen te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.

    Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:
    E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;
    WhatsApp: +447903159998
    U kunt altijd en overal naar ons schrijven.
    2020 © ️Alle rechten voorbehouden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik deel graag mijn getuigenis over deze geweldige spreukdokter. Ik ben 34 jaar oud, ik ben op 25-jarige leeftijd getrouwd. Ik heb een kind en leefde gelukkig met mijn gezin. 9 maanden lang heb ik gezien hoe het gedrag van mijn man zo vreemd werd en ik begrijp niet echt wat er aan de hand was, hij pakte het huis uit naar een andere vrouw Ik hou zoveel van hem dat ik er nooit van droom hem te verliezen, ik probeer mijn mogelijk om ervoor te zorgen dat mijn man contact met me opneemt, maar het mocht niet baten, ik huil en zoek om hulp, ik besprak het met mijn beste vriendin MARGARET en ze beloofde me te helpen. Ze vertelde me over een man genaamd DR AJAYI. Ze vertelde me dat hij een zeer machtige man is en dat hij kan worden vertrouwd en dat er niets is met betrekking tot liefdeskwesties dat hij niet kan oplossen, en ze vertelde me hoe hij talloze mensen heeft geholpen hun relatie te herstellen. Ik was echt overtuigd en besloot het eens te proberen, dus nam ik contact op met zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com Ik leg hem al mijn problemen uit, hij vertelde me dat ik me geen zorgen hoef te maken dat al mijn problemen onmiddellijk zullen worden opgelost. wat te doen om mijn man terug te krijgen en dat deed ik, zei hij na 3 dagen dat mijn man bij me terugkomt en begint te bedelen, en het gebeurde zoals hij zei, ik was zeer verrast, dit is zo geweldig. Ik ben heel blij dat mijn relatie nu heel hecht is en we allebei weer gelukkig leven. Als je een soortgelijk probleem hebt, neem dan nu contact met hem op (DRAJAYI1990@GMAIL.COM) OF WhatsApp OF Viber-nummer: + 2347084887094 en laat je probleem voor eens en altijd oplossen. Ik ben er een levend getuigenis van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo en welkom bij Spotlight Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een kredietadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan. Mijn bedrijf helpt u met een breed scala aan leenproducten verschillende doelen te bereiken.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo, heb je financiële steun nodig? Heb je een lening nodig?
    Ik ben Susan Benson van Sunshine Financial Group. Ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

    Wij verlenen allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening, hypotheeklening en vele andere). Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende leningen, gedekte en ongedekte leningen tegen een betaalbare rente van 3% per jaar. Voor meer informatie over onze service kunt u ons gewoon schrijven via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of ons rechtstreeks een bericht sturen via WhatsApp of Telegram via: 00447903159998 en ontvang direct een reactie.

    Wij zijn een uitgebreide financiële dienstverlener en we zijn toegewijd om u te helpen uw financiële doelstellingen op lange en korte termijn te verbeteren, omdat uw financiële stabiliteit ons uiteindelijke doel is.

    Met wat er over de hele wereld gebeurt, worden veel mensen geconfronteerd met vroegtijdige financiële uitdagingen, sommigen vinden het om een ​​of andere reden zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen.

    Wij kunnen u helpen met een oplossing voor uw financiële uitdagingen, schrijf gewoon naar mijn kantoor en wij helpen u met een lening. We hebben talloze individuen en organisaties geholpen die over de hele wereld met financiële moeilijkheden te maken hebben gehad. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat om uw financiële behoeften geeft, onze hoogste prioriteit is uw financiële stabiliteit.

    Voor meer informatie over ons kredietaanbod kunt u ons uw kredietaanvraag sturen via:
    E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) OF;
    WhatsApp: +447903159998
    U kunt altijd en overal naar ons schrijven.
    2020 © ️Alle rechten voorbehouden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snel zakelijk lenen of rekeningen betalen tegen 3% rente? Wij bieden zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studielening, schuldconsolidatielening e.t.c. ongeacht uw kredietscore. We zijn gegarandeerd in het verstrekken van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met een maximale looptijd van 1 tot 30 jaar, varieert onze lening van 2.000 euro (tweeduizend euro) tot $ 50.000.000,00. (Vijftig miljoen euro). We lenen ook in USA DOLLARS, EURO en PONDEN! Neem voor meer informatie contact met ons op via deze e-mail: (robertokennety@gmail.com), of WhatsApp: +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snel zakelijk lenen of rekeningen betalen tegen 3% rente? Wij bieden zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studielening, schuldconsolidatielening e.t.c. ongeacht uw kredietscore. We zijn gegarandeerd in het verstrekken van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met een maximale looptijd van 1 tot 30 jaar, varieert onze lening van 2.000 euro (tweeduizend euro) tot $ 50.000.000,00. (Vijftig miljoen euro). We lenen ook in USA DOLLARS, EURO en PONDEN! Neem voor meer informatie contact met ons op via deze e-mail: (robertokennety@gmail.com), of WhatsApp: +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom woorden tekort voor de geweldige winst die je me hielp verdienen in slechts een week met binaire optiestrategie het spijt me zo dat ik in het begin twijfelde, ik heb $ 500 geïnvesteerd en $ 6.500 verdiend in slechts één week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol, kunt u contact met hem opnemen via e-mail: carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)
    Ik raad je aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. GEWELDIG NIEUWS:
    MIJN NAAM IS CHRIS FOY, IK BEN ZO GELUKKIG DAT MIJN VROUW TERUG IS BIJ MIJ. ZE HOUDT NU VAN EN RESPECTEERT ME ALLEEN. ALLES VRAAG IK HAAR DAT IS WAT ZIJ DOET. ALLEMAAL DANK AAN DR OGUNDELE, DE GROTE SPELLENWIEL. DEZE MAN IS DE BESTE EN RECHTE VOORWAARTSE SPELLENWIEL DIE JE DE WAARHEID VERTELT EN JE KRIJGT ONDER 24 UUR RESULTAAT, HIJ IS KRACHTIG. Dr. OGUNDELE IS EEN ZEER BETROUWBARE MAN, IK VERTELDE HEM DAT IK ALTIJD MIJN GETUIGENIS ZAL DEEL DAT IK DIT HIER DEEL. ALS JE JE LIEFDEEN TERUG NODIG HEBT, OF ENIG PERSOONLIJKE LEVENSPROBLEMEN HEBT, NEEM DAN CONTACT OP MET DR OGUNDELE OP WHATSAPP OF VIBER CHAT: +27638836445. E-MAIL: OGUNDELETEMPLEOFSOLUTION(AT)GMAIL.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag iedereen,

    Ik zal je een geheim vertellen van rijk worden met bitcoin-investeringen “een wijs persoon zou geld in zijn hoofd moeten hebben, maar niet in het hart. Elke dag is een dag van nieuwe beslissingen. Het is jouw keuze om rijk of arm te zijn en te blijven worstelen, begin binnen 7 dagen meer geld te verdienen met een legitieme en professionele handelaar zoals wij.Investeringsplannen zijn nu open met een minimale investering van € 200, je kunt in 7 dagen € 2.000 verdienen , Neem contact met ons op via WhatsApp +17657050044

    Investeer € 200, verdien € 2.000

    Investeer € 500, verdien € 5.000

    Investeer € 700, verdien € 7.000

    Investeer € 1.000, verdien € 10.000

    Investeer € 2.000, verdien € 20.000

    Investeer € 5.000, verdien € 50.000

    Investeer € 7.000, verdien € 70.000

    Investeer € 10.000, verdien € 100.000

    Mis deze duidelijke kans niet om uw financiële vrijheid te bereiken, degenen die nu niet klaar zijn om te investeren, zijn niet klaar om vervroegd met pensioen te gaan, zijn niet afhankelijk van één enkele bron van inkomsten, laat ons vandaag voor u handelen en beginnen met het maken van winst voor u. Neem contact met ons op via WhatsApp +17657050044

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben je het zoeken naar leningen en hypotheken beu, of word je voortdurend afgewezen door banken en andere financiële instellingen of een microfinancieringsregeling. Hiermee willen wij u informeren met 100% garantie dat wij leningen van elk bedrag aanbieden tegen een rentepercentage van 2% per maand. Wij verstrekken LENINGEN voor bedrijfsontwikkeling. concurrentievoordeel/bedrijfsuitbreiding. Zorg ervoor dat we gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch zijn. en deelnemende financier voor onroerend goed en elke vorm van zakelijke financiering, wij verstrekken langlopende leningen van maximaal twee tot vijftig jaar en alle rentetarieven en berekenen en maken jaarlijkse betaling mogelijk E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com.

    Wij bieden de volgende soorten leningen aan en nog veel meer;

    * Persoonlijke leningen (lening zonder onderpand)
    * Zakelijke leningen (onbeveiligde lening)
    * Consolidatielening
    * Combinatielening
    * Verbouwing

    Om contact op te nemen voor het zoeken naar een lening, antwoordt u met uw e-mail-ID, zodat ik u meer kan sturen ter goedkeuring
    Bedankt, neem contact met ons op via e-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com
    bel of WhatsApp: +393512114999

    BeantwoordenVerwijderen