woensdag 18 december 2019

prentje en de toetjesdroom

Ik hou van dromen.
Ik droom dan van een klein, gezellig winkeltje waar ik porseleinen toetjes verkoop, die ik Mo's heb genoemd.
De muren zijn bruin, de planken zijn van hout.
Er zijn grote ramen met illustraties. 
Fijne klassieke muziek klinkt door de ruimte.

De zon schijnt vaak.
In de winter sneeuwt het.

De winkel is op loopafstand van mijn huis.
Als ik de oude winkeldeur open, groet ik mijn buren die net als ik van die kleine, gezellige zaakjes hebben.
We drinken onze eerste kop koffie op onze bankjes voor de winkels.
Achterin het winkeltje is mijn atelier.
Daar maak ik toetjes in allerlei kleuren en maten.
Op de grond ligt een lieve hond.
In de lunchpauze lopen we samen een rondje.

In de middag handel ik de bestellingen af die zijn binnengekomen.
Die pakketjes neem ik straks mee naar het postkantoor.
Inmiddels begint het te schemeren.
Ik sluit het winkeltje af voor de dag.
Sweet dreams

6 opmerkingen:

  1. Leuk, de illustratie op het raampje van de caravan. Ik kom iets bij je kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Mo's zijn geweldig!!!!!
    Ik kom ook, voor de koffie en de toetjes Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt enorm sfeervol en fijn! Een prettige sfeertekening heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo en welkom bij Spotlight Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een kredietadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan. Mijn bedrijf helpt u met een breed scala aan leenproducten verschillende doelen te bereiken.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen