donderdag 26 december 2019

prentje en de opleiding

Mijn hele leven al hou ik van scenes bouwen.
Kleine decors waar ik verhalen omheen verzin.
Ik haal daarvoor overal en nergens de spullen vandaan; het speelgoed van Zoon was vroeger in goede handen, maar ik heb ook wel eens vintage Fisher Price uit Amerika laten komen.
(De foto's boven en onder zijn compilaties van deze verhalen.)

Mijn hele leven al hou ik van animaties.
En toen ik laatst iemand sprak via mijn werk die zelf animaties maakte, hing ik uiteraard aan zijn lippen.
Ik vroeg hem wat voor opleiding hij hiervoor heeft gedaan.
Vorige week ben ik op de open dag in Amsterdam geweest, en heb de knoop doorgehakt.
Ik wil mijn decors tot leven laten komen.
De volgende stap zetten.
Of eigenlijk de weg voortgaan die ik al was opgegaan, maar niet heb afgemaakt.

Vanaf januari ga ik een middag in de week een grafische opleiding volgen, waarbij ik de techniek van de opmaakprogramma's in mijn vingers krijg.
Een middag in de week terug naar school.

Ik kan niet wachten.

6 opmerkingen:

  1. L E U K, ga je vast geweldig vinden. En ik vind het ook knap van je, een uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo cool! benieuwd!! alvast vol bewondering voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes en vooral veel plezier hiermee!
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leven kan lastig zijn en geloof me, het leven heeft me veel parten gespeeld, ik geloof nooit in voodoo of spreuken, hoewel ik er wel boeken over heb gelezen. Een speciale man genaamd Dr. Ajayi bewijst mij dat voodoo / spellcasting echt bestaat en bestaat. Mijn naam is Sophia en ik ben 45 jaar oud met drie kinderen en een liefhebbende echtgenoot. 8 goede maanden was ik depressief omdat mijn man op een bepaalde ochtend wakker werd en het huis verliet met wat van zijn kleren zonder enige uitleg, ik wachtte tot hij die dag thuiskwam maar hij was nergens te vinden, belde ik en zei dat hij niet langer geïnteresseerd was in ons huwelijk of de kinderen, dit bracht me koud en ik was in shock omdat ik me niet kan herinneren dat we een probleem hadden, ik kwam er later achter dat hij met een andere vrouw was, alle gesprekken en en moeite om hem weer thuis te krijgen was een mislukking, hij gedraagt ​​zich alsof hij me nooit eerder heeft gekend. Ik las een artikel op een website toen ik een getuigenis zag van een vrouw die beweert dat dr. Ajayi haar hielp haar familieproblemen op te lossen en ze liet zijn contact vallen. Ik koos het contact en stuurde een bericht naar de spell-caster Dr. Ajayi, ik legde mijn problemen aan hem uit, hij zei dat ik me geen zorgen hoef te maken dat alles goed komt. Ik heb er mijn twijfels over, maar heb besloten om het eens te proberen. Ik kreeg een aantal dingen te horen die ik deed, weet je dat ik 3 dagen na de spreuk op een ochtend een klop op de deur hoorde, het was mijn man die buiten stond, hij zei dat hij niet wist wat hij deed en kan me niet eens herinneren hoe lang het is geweest, ik ben erg blij om mijn man terug te krijgen en alle dank gaat dr. Ajayi de betoverer, sinds Contact met hem gaat mijn leven soepel en ik wil dat mensen gaan door mijn vorige toestand heen om snel hulp te krijgen. Daarom deel ik mijn getuigenis. Dus als je een levensmoeilijkheid doormaakt, neem dan contact op met Dr. Ajayi via e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber / Whatsapp: + 2347084887094 en je zult blij zijn dat je het gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo en welkom bij Spotlight Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een kredietadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan. Mijn bedrijf helpt u met een breed scala aan leenproducten verschillende doelen te bereiken.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heeft echt gewerkt en ik ben er trots op hiervan te getuigen. Ik zag een bericht over hoe een dame haar man terugkreeg door DR AJAYI. Hij hielp haar om haar ex-echtgenoot terug te krijgen. Mijn vrouw is 1 jaar geleden van me gescheiden om bij een andere man te gaan wonen en ik heb geprobeerd haar los te laten, maar dat lukte niet, dus ik probeer veel dingen te doen om haar terug te krijgen en ze weigert bij mij terug te komen. Ik bezoek op een dag een forum voor tips om haar terug te krijgen en daar zag ik een dame getuigen van hoe DR AJAYI haar hielp om haar man terug te krijgen nadat hij was vastgebonden met een spreuk door een andere vrouw en DR AJAYI was degene die haar hielp . Hoewel ik nooit in spiritueel werk geloofde, probeerde ik hem met tegenzin omdat ik wanhopig was en ik contact met hem opneem en mijn problemen aan hem uitlegde, tot mijn grootste verbazing, DR AJAY, hielp ik me mijn vrouw terug te brengen na 2 dagen en nu is mijn relatie nu perfect zoals hij beloofde. Als je je ex voorgoed terugkrijgt, wordt niet alleen iemand teruggebracht van wie je houdt, maar het zal ook de gevoelens van je geliefde weer verenigen zodat je net zo gelukkig kunt zijn met die persoon. Mijn vrouw behandelt me ​​nu als een koning en zegt altijd dat ze altijd van me houdt. Als u moeilijkheden doormaakt in uw relatie, kan DR AJAYI u helpen bij het oplossen van huwelijksproblemen, NEEM CONTACT MET HEM OP VIA E-MAIL: drajayi1990@gmail.com of WhatsApp OF Viber-nummer +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen