donderdag 29 oktober 2020

prentje en de pinguïns


Dingen maken hè, dat doe ik graag.

En dan het liefst gewoon thuis. Dat ik niet afhankelijk ben van externe zaken zoals ovens.

Nou ja, geen garantie dat het dan ook goed gaat, hoor. 

(Zo zou ik de snavel goud spuiten. Dacht nog slim te zijn om mijn vintage tafel te sparen door het in de keuken te doen. Nu heb ik een gouden keuken en vloog de snavel alle kanten op.)

Het grappige is; ze hebben allemaal hun eigen karakter. 

Dat gebeurt vanzelf.

Ook dat ze meteen de keuken instuiven.  

Dat gaat nog leuk worden.

7 opmerkingen:

  1. In welke vorm dan ook. Pinguïns hebben altijd iets aandoenlijks. Leuk groepje zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig...liefs fijn weekend 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Nu ga ik even bij je rendieren kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..

    BeantwoordenVerwijderen