zaterdag 14 november 2020

prentje en de rendieren


Het begon met een site van een soort Amerikaanse Ikea. 

Ik zag een pinguïn van marmer, rendieren met een messing gewei: voor ik het wist had ik mijn mandje gevuld. Toen ging ik afrekenen: vijftig euro verzendkosten. Vijftig euro! Dat was meer dan alles wat ik in mijn mandje had.

Dat moest anders kunnen. Ik ging ze zelf maken.

Dus ging ik op googelen op zaken als 'gouden hoorntjes' en 'marmeren pinguïns'. Daar werd ik niet erg gelukkig van. 

Ik moest er mijn eigen draai aan geven. 


Nou ja, wat betreft de pinguïns heeft U gezien waar dit toe heeft geleid. Nou de rendieren nog. 

Na een tijdje zoeken vond ik een site met blanco houten rendierhangers met een leren gewei. Dat begon er op te lijken. 

Ik vond trouwens nog meer geweldigs, waarover binnenkort meer. 

Gisteren kwamen ze binnen. Ik voelde me als een kind op pakjesavond. Helaas zat er 1 rendier te weinig in de doos, die houdt U nog tegoed (hoop ik).

De houten touwtjes knipte ik af. Ik verfde ze met testers van muurverf in rendierkleuren. En ze kregen een rendierneus.


Ze voelen zich al aardig thuis. 
Er is sprake van een goede klik met de pinguïns, en ze zijn al een kerstboom aan het uitzoeken.  


Als ze nou maar eens ophielden met de hele dag kerstfilms kijken... 

8 opmerkingen:

  1. Oh wat weer geweldig Monique. Ik verheug mij op de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk ze daar gebroederlijk staan. Ajuus dure verzendkosten, hallo geweldig alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super. Ze zijn heel goed gelukt. Kijken ze naar “ Home alone”, de kerstkraker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo en welkom bij Spotlight Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan om contact op te nemen met mijn kantoor via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan, want we bieden uitstekende leendiensten over de hele wereld.

    Wij bieden allerlei soorten leendiensten (Persoonlijke lening, Zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en daarnaast kunt u tot 15 miljoen euro lenen en verstrekken we leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

    We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest.Voor individuen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente. rente, onvoldoende onderpand, verhouding tussen schuld en inkomen, lage kredietscore of andere redenen

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u maar wilt

    Wij bieden 24 uur leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | of via website: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Uw financiële vrijheid ligt in uw handen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank u Dr. ODIBOH voor het terugbrengen van mijn ex-geliefde en ik ben u zo dankbaar voor uw hulp en ik beloof u voortaan dit goede werk van u te delen met iedereen die ik kan, ik heb alles gedaan wat hij me heeft opgedragen en in minder dan 48 uur mijn ex lover kwam terug .. je kunt hem bereiken via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838 ..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik ben erg opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die de lening hebben gekregen van Sabinhelps@gmail.com, dus ik besloot mezelf te registreren op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden heb ik bij elkaar 10.000 euro bevestigd die ik van mijn bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail sabinhelps@gmail.com of whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen