woensdag 6 juni 2012

prentje en de nieuwe tas

Ik heb een nieuwe tas. Nu vraagt u zich misschien af: wat is daar zo bijzonder aan?
Dat ga ik u nu vertellen. Ik vind het verschrikkelijk om een nieuwe tas uit te zoeken. Net als ik er niets aan vind om te winkelen voor: schoenen, laarzen, make-up, sieraden, parfum, lingerie, accessoires, broeken (vooral spijkerbroeken) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben wat dat betreft een beetje een a-typische vrouw, denk ik.
Wat ik wel leuk vind om de stad voor in te gaan: leuke kleertjes voor Zoon. Illustratieboeken. Gehaakte groente. Tijdschriften over vormgeving. Circuspoppetjes. Shirts met bomen erop.

Maar goed, mijn oude tas viel bijna uit elkaar, dus er moest echt een nieuwe komen. Ik heb dan ook maar één tas, en die sjouw ik dan altijd mee. Ik heb dus ook geen bijpassende tas voor elke outfit.
Bij haar had ik een keer een leuke tas gezien die ze bij Zara had gekocht. Ok, dat scheelde weer een zoektocht. Nu hadden ze die tas niet meer, maar wel een soortgelijke.
Ik vind het fijn als een tas net iets extra's heeft. Bij deze tas zit 't 'm in de combinatie van het fijne leer met het neon-canvas. Dat maakt 'm prentje.

8 opmerkingen:

  1. Wat steekt dat groen mooi af bij het bruin. En lekker ruim zo te zien. Ik gebruik ook maar 1 tas trouwens. Heb geen zin om elke keer de inhoud te verhuizen. Deze ziet er lekker degelijk uit, leer gaat wel een poosje mee.

    Ik ben ook niet zo van het winkelen voor mezelf. Ik kan toch nooit iets vinden. Het liefst koop ik kleertjes voor de kinderen en prentenboeken. O ja en stofjes natuurlijk, mijn verslaving, zou ik ze bijna vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha gelukt! Mooi!
    En die dingen die jij graag koopt....daar moet je echt tegenaan lopen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja met dat neon groen kan het al bijna niet meer mis gaan he!! Mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, voordat ik was uitgelezen (en dus je link zag) ging ik op zoek naar m'n eigen bericht om te kijken naar de reacties... ik dacht namelijk dat jij em ook wou...ja dus (ooooh waarom kan ik niet gewoon eerst lezen en dan pas reageren ;))
    Deze is ook vetvetvet mooi!
    Misschien kunnen we ruilen halverwege tijdens de dracht? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow da's een mooie tas door die combi materiaal en kleur idd. Ik heb eigenlijk best veel tassies maar gebruik toch meestal dezelfde....
    Gehaakte groenten kopen is idd veel leuker dan schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Missie geslaagd, mooie tas :)
    En nu duimen dat ie lang meegaat en niet zoals mijn tas laatst achter een hekje bleef haken...

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, leuk! Ik ben ook zo'n slechte accessoire-shopper! Tassen moet ik ook echt tegen aan lopen ;) Deze heeft een detail dat'm over jaren nog leuk maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuke tas. Gedurfde combinatie met dat taupekleurige leer en dat felle groen. Maar het kan prima!

    BeantwoordenVerwijderen