zondag 12 september 2021

prentje en de objectliefde


Ik schreef er al eens eerder over: ik heb een beetje rare objectliefde. Dan zie ik opeens een voorwerp waar ik op slag verliefd op word. 

Meestal is dat zeegerelateerd: vissen | schubben | zeemeerminnen | vissersbootjes | surfplanken: allemaal wel eens langsgekomen. 

Tot ik afgelopen zomer in Normandië was en ik 'm opeens zag: de 'life guard tower' om maar eens een goed Nederlands begrip te gebruiken. (Hoe vertaal ik dat: reddingstoren? Badmeestershuisje?)

Enfin, ik had deze foto al een keer gedeeld en om eerlijk te zijn, had ik ook al eens eerder op 'life guard tower' gegoogeld en toen de bovenste onweerstaanbare houten toren gevonden van Candylab (die gebaseerd is op een reddingshuisje op het strand van Malibu). Nu wil ik natuurlijk naar Malibu
 

Vervolgens vond ik een poster van de toren van Deauville (ha, dat klinkt simpeler dan het was: deze poster hing bij de Office de tourisme die natuurlijk net gesloten was en waar we op de dag van vertrek nog zijn langsgesjeesd omdat ik 'm niet uit mijn hoofd kon krijgen):

En wat denk je: toen ik net zocht op de illustrator Pauline Launay (want dat doe ik dan ook) vond ik er nóg een:
Overigens een illustrator waarvan ik in elke plaats waar we kwamen, op zoek ging naar ansichtkaarten met de plaatsnaam en een illustratie van haar erop.  En ze heeft er nog veel méér, zag ik net. O, ik zie een tour voor me naar alle Franse plaatsen waar ze een kaart van heeft gemaakt! 

Hmm, ik weet niet of ik dat thuis helemaal kan verkopen.

In ieder geval heb ik mezelf het reddingshuisje van Candylab maar cadeau gedaan. 
En droom ik alvast over de zomer van volgend jaar...

6 opmerkingen:

  1. Prachtig wat Pauline Launay allemaal maakt, Un air de vacances, met de fiets en het hekje op het strand, fantastisch toch!! Ik snap je helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo mooi! Je kan er een tattoo van laten zetten ;) Ik heb daardoor een vuurtoren, ook zo een liefde van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag iedereen,
    Ik zal je een geheim vertellen om rijk te worden met bitcoin-investeringen "een wijs persoon zou geld in zijn hoofd moeten hebben, maar niet in zijn hart. Elke dag is een dag van nieuwe beslissingen. Het is jouw keuze om rijk of arm te zijn & blijf worstelen, begin binnen 72 uur meer geld te verdienen met een legitieme en professionele handelaar zoals ik. Beleggingsplannen zijn nu open met een minimale investering van $ 200, je kunt $ 2000 verdienen in 72 uur.

    Investeer $200 verdien $2.000
    Investeer $ 500 verdien $ 5.000
    Investeer $ 700 verdien $ 7.000
    Investeer $ 1.000 verdien $ 10.000
    Investeer $ 2.000 verdien $ 20.000
    Investeer $ 5.000 verdien $ 50.000
    Investeer $7.000 verdien $70.000

    Mis deze duidelijke kans niet om uw financiële vrijheid te bereiken, degenen die nu nog niet klaar zijn om te investeren, zijn niet klaar om vervroegd met pensioen te gaan, zijn niet afhankelijk van één enkele bron van inkomsten, laat ons vandaag voor u handelen en beginnen met het maken van winst voor u. Neem contact met ons op via WhatsApp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo dames en heren; Heeft u binnen 24 tot 48 uur een snelle lening nodig? Als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren om een ​​lening aan te vragen bij Novelty Finance.

    Mijn naam is Davina Claire, ik ben een financiële makelaar en ik ben ook een financieel adviseur. Het is mij opgevallen dat veel mensen het zo moeilijk vinden om een ​​lening te krijgen bij banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, de verhouding tussen schulden en inkomen, een lage kredietscore of andere redenen. Ik ben hier om iedereen die op zoek is naar een lening aan te bevelen contact op te nemen met Novelty Finance voor een lening tegen een gesubsidieerde rentevoet van 3%. Ze zijn een betrouwbaar en betrouwbaar leningbedrijf en u kunt met hen samenwerken. U kunt contact met hen opnemen via e-mail: | noveltyfinances@gmail.com | OF stuur een bericht via WhatsApp via +447915601531 voor meer informatie.

    NOVELTY FINANCE biedt financieringsoplossingen. Ze bieden allerlei soorten leendiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). Ze bieden flexibele en meerdere leningopties, waaronder beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

    Redenen om voor een lening contact op te nemen met Novelty Finance:
    • Gemak - U kunt altijd en overal een lening aanvragen.
    • Direct toegang tot uw geld na goedkeuring.
    • Gesubsidieerde rente (3% per jaar)
    • Flexibele terugbetalingsvoorwaarden
    • U wordt niet gehaast om de lening terug te betalen, u krijgt de tijd om de lening af te lossen.
    • Geen verborgen kosten
    • Je wordt door het hele proces begeleid


    Hoe toepassen:
    Een lening aanvragen gaat snel en eenvoudig!
    Als u geïnteresseerd bent in het aanvragen van een lening bij Novelty Finance en meer informatie nodig heeft over de leningaanbieding, stuur dan een E-MAIL naar (noveltyfinances@gmail.com) OF stuur een WhatsApp-bericht via +447915601531 voor meer informatie en mondelinge briefings. Voorwaarden zijn van toepassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOE IK EEN LENING KREEG VOOR MIJN BEDRIJF
    Hallo allemaal, ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al hadden gekregen van het bedrijf Steve Wilson Loan. Eerlijk gezegd dacht ik dat het oplichterij was, en toen besloot ik een verzoek in te dienen op basis van hun aanbevelingen. Een paar dagen geleden heb ik op mijn persoonlijke bankrekening een bedrag van 500.000 euro bevestigd, wat ik voor zaken had aangevraagd. Dit is echt goed nieuws en ik ben zo blij dat ik iedereen die een echte lening nodig heeft en die zeker zal terugbetalen, adviseer om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: stevewilsonloanfirm@gmail.com of LINE ID: 3091140693 Er zijn legitieme kredietverstrekkers!
    Zij kunnen u een lening verstrekken.
    Neem contact op met de heer Steve Wilson.
    E-mail: stevewilsonloanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, er is tegen mij gelogen door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb geld verloren aan valse geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van 95.000 van hen kreeg in slechts 24 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen