maandag 25 december 2023

prentje in Londen

De mooiste dingen overkomen je als je er niet op bedacht bent. 

Je kunt van tevoren je 3 slagen in de rondte googelen over de leukste plekken in Londen, maar uitgerekend als je de verkeerde metro neemt en over moet stappen, word je -bammm - in je gezicht geraakt. Althans: het raakt míj. Ik krijg zo'n verliefdheidsgevoel in mijn buik, een soort hyperbewustzijn; in mij gaat het zingen van 'ooooh, dit is gaaf!' 

Een tegelplateau in combinatie met de industriële omgeving van een metroperron. Nonchalante schoonheid. 

Wat me het meest bijblijft van onze trip, is dat de kunst vooral op straat is te vinden. 
Zoon en ik zijn 3 musea af geweest in 3 dagen, maar als ik mijn foto's terugkijk, is het vooral de straatkunst geweest die me bijblijft. 
Viaductwanden:
Streetart:
Gebouwen:
Uitstallingen:
In de lucht:
Aangeplakt:
In de etalages:
Ik denk dat we wel vast kunnen stellen dat ik een enorme 'crush' heb op deze stad. 
En ik ben niet de enige...

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van al dat moois, maar de foto van de Graffik Gallery vind ik de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Je hebt er oog voor...
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen