vrijdag 18 maart 2011

prentje en de iPhone

Het duurde even, maar deze week is dan eindelijk mijn iPhone binnengekomen. Mijn hoesje lag al weken klaar, maar moest het nog even zonder vulling stellen.

De eerste app die ik installeerde, was de Hipstamatic, eigenlijk de reden waarom ik überhaupt een smartphone wilde. Het kostte me de hele avond natuurlijk ging het installeren van deze foto-applicatie heel smooth. Raar eigenlijk, de techniek in de fotografie neemt een grote vlucht, en wat installeren we? Een applicatie die een ouderwetse analoge camera nabootst. Maar wat een effect.

Alleen deze foto maakt voor mij het wachten in een keer goed.

3 opmerkingen:

  1. Jaaaa, welkom bij de de Apple club! Jihaaaaaa! De Hipstamatic app is hier al tijden een van mijn favoriet, maar dat zie je dan ook wel aan mijn blog hihihi...
    Heel veel plezier ervan!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, ik ben een tikje jaloers. Sinds ik weet dat ik deze zomer ook een I-Phone ga krijgen ben ik heel (on!)geduldig aan het aftellen. Dat hoesje hè? Waar kocht je die? Mooi!
    Veel plezier met Hipstamatic en je nieuwe foon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ik ben ook dol op die van mij! Instagram is ook een aanrader voor foto's, is gratis.

    BeantwoordenVerwijderen