vrijdag 30 april 2021

prentje keeps it simple


'Ik wil graag een setje van de bruine, maar kun je een foto sturen van alle bruine kleuren die je hebt?'

Het zweet breekt me uit. Als een razende ga ik door mijn voorraad 'hangtieten' heen. Je hebt de bruine met ecoverf en de 'gewone'; die schelen niet zoveel qua kleur. En dan heb je nog de camelkleurige in verschillende versies. Zal ik die ene nog even opnieuw spuiten?'

Hoofdschuddend ziet mijn lief het aan. 'Ik snap jou niet hoor, je hebt een hele voorraad en dan ga je nu nog staan spuiten.' Ik hoor hem niet, want de spuitbus doet het opeens niet meer. 'Hij doet het niet meer', roep ik paniekerig. 'Misschien is het drijfgas op', antwoordt hij, praktisch als altijd. 'Of zit de spuitmond verstopt.' 'Ik wissel snel 2 spuitmonden. 'Hij doet het weer', roep ik opgelucht.

Veel te veel later heb ik ze allemaal op de foto, die ik snel doormail. 

'Ik weet niet of ik hier geschikt voor ben', zeg ik tegen lief die nog steeds rustig de krant zit te lezen. 'Je maakt het jezelf veel te moeilijk', bromt hij. 'Waarom doe je niet gewoon drie kleuren? Twee roze en een bruine. Op de foto kun je toch niet exact het kleurverschil tussen al die bruine tinten zien. En waarom heb je zo'n enorme voorraad gemaakt?' 

Vanachter een grote stapel 'hangtieten' kijk ik hem aan. Hij heeft (weer) gelijk, verdorie. Ik maak het mezelf altijd te moeilijk. En dan overzie ik het niet meer. Keer op keer word ik weer op de feiten gedrukt. Ik moet het eenvoudig houden. Overzichtelijk. Dat geldt voor alles in mijn leven. 

'Je hebt gelijk', zeg ik ferm. 'Ik doe drie kleuren. En ik doe tijdelijk een flinke korting. Omdat het volgende week Moederdag is. Een tiet voor een tientje!' 

In mijn ooghoek zie ik een nieuw mailtje binnenkomen. 

'Ik wil graag de 2e van links, met de rondjes van de meest rechtse'.  

4 opmerkingen:

  1. Typisch gevalletje van 'waarom makkelijk doen als het moeilijk kan' ;-)
    Ben ik ook ontzettend goed in ......
    Al doende leer je ook hè, je test wat werkt en wat niet, wat anders moet en wat gemakkelijker is ....
    en je bent zelf baas van je eigen "bedrijfje" dus je kunt het zo aanpassen en veranderen.
    Succes ermee XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stop met huilen als je geliefde je verlaat voor een andere vrouw, ik weet hoe het voelt als de persoon van wie je houdt respecteert, ik weet hoe ik me voel toen mijn man me verliet voor een andere vrouw, maar nu is hij terug bij mij, hoe ? Ik neem contact op met Dr. Sacre, een machtige man die zijn kracht gebruikt door gebed en breng mijn man terug, hij gebruikt geen kwade kracht, maar hij bidt, en je geliefde zal bij je terugkomen WhatsApp +2349076034359 of hem een e-mail sturen doctorsacrehealing@gmail.com voor hulp, hij zal je helpen

    mevrouw Vilja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stop met huilen als je geliefde je verlaat voor een andere vrouw, ik weet hoe het voelt als de persoon van wie je houdt respecteert, ik weet hoe ik me voel toen mijn man me verliet voor een andere vrouw, maar nu is hij terug bij mij, hoe ? Ik neem contact op met Dr. Sacre, een machtige man die zijn kracht gebruikt door gebed en breng mijn man terug, hij gebruikt geen kwade kracht, maar hij bidt, en je geliefde zal bij je terugkomen WhatsApp +2349076034359 of hem een e-mail sturen doctorsacrehealing@gmail.com voor hulp, hij zal je helpen

    mevrouw Vilja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe u uw ex-minnaar/partner/vriend/vriendin/vrouw of echtgenoot terug kunt krijgen?

    Het breekt mijn hart om te weten dat mensen zo veel pijn hebben dat ze wanhopig hun liefdesleven terug willen krijgen. Voor iedereen die nu pijn heeft, ik wil dat je je geen zorgen meer maakt, want je ex-minnaar/partner zal bij je terugkomen zodat je je weer heel kunt voelen en dat meen ik echt. Toen mijn vrouw me verliet, was Lord Zakuza de man met wie ik contact opnam die me hielp om mijn vrouw binnen 48 uur terug te krijgen met zijn krachtige spreuk en ik kan nooit de dag vergeten dat ik Lord Zakuza bedoelde, want zijn spreuken verrichten GROTE WONDEREN. Neem nu contact op met Lord Zakuza, want hij is als een God op aarde die je EX-liefhebber binnen 48 uur terug kan krijgen met zijn krachtige spreuk. Via onderstaande gegevens kunt u met hem in contact komen.


    WhatsApp/bel/sms: +1 740 573 9483
    Website via: lordzakuzaspells.com
    E-mail via: Lordzakuza7 @ gmail. com

    BeantwoordenVerwijderen