zondag 8 maart 2015

prentje en de paasvoorpret

Natuurlijk, ik kan me best voorstellen dat niet iedereen de stad in gaat met als doel: 'paas-accesoires'.
(En helemaal blij wordt van de paascollectie van Dille & Kamille in precies de goede kleuren.
En minder blij van de weinig vernieuwende paasstyling van de Hema.
Maar dan wel weer een gelukkigsgevoel krijgt van de prachtige lichtinval op deze eerste lentedag.
Zoon & Verloofde in de auto laden en hup, naar Bergen rijden.)

Natuurlijk kan ik me dat voorstellen.

Maar ik toevallig wel.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk bij de Hema lag niet veel nieuws. Erg jammer dat ik hier geen Dille en Kamille in de buurt heb want dat ziet er erg leuk uit allemaal. Je bent er wel op tijd bij trouwens maar zo kun je er extra lang van genieten. En ja wat was het prachtig weer hè. Zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry. Van paasversiering snap ik niets. Maar ik vind het haasje op de houten kralen wel heel leuk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de Petteflet vrolijk versierd! Pasen spat er vanaf, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen