woensdag 18 april 2012

prentje en de mini's, deel 2

Waarom zijn we weer zo diep gezonken?

8 opmerkingen:

  1. Weet je dat ik serieus aan jou moest denken toen ik de mini's deze week van de kassiere kreeg? ;-) Ik vond het een échte Prentje actie. En dat blijkt nu dus ook wel, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat het zoooo nostalgisch is. Ik had vroeger ook een mandje met van die mini verpakkingen van karton (o daar zaten vast heel mooie oost-europese of zo bij....)
    Gewoon van genieten, lekker commercieel, mag ook wel eens toch (ik keek gisteren op tv Barbies Bruiloft, nou ja met de gordijnen dicht dan...terecht bleek toen ik zat te kijken. Dat was echt fout-commercieel!)Dat ik het hier op durf te schrijven haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat zijn ze leuk. Ik was een paar dagen in Nederland, en moest van de kinderen steeds weer naar de AH. Nu weer thuis in Engeland, helaas.... Ik zal oma weer eens bellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je leuke reactie,waarom denk je dat ik je zo graag lees :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha erg he?! Ik spaar ze ook maar...

    En nee juh, ik doe zelf niet aan motorsport! Alleen passief (kijken dus!) én ik ben vrijwilliger bij Riders for Health...(werk op het TT-circuit)
    Ik ben trouwens dol op het geluid nét voor de start van een race, als de lampen aan gaan en de motoren hoog in de toeren; wiehoeeeeeeeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omdat het een geweldig iniatief is!

    BeantwoordenVerwijderen