woensdag 26 oktober 2011

prentje en het circusboek

'Wat heb je nou weer besteld?', vraagt Man als hij met een enorme doos binnenkomt. Nou ja, zeg.

'Gewoon een boek', zeg ik, verbaasd naar het grote kartonnen pakket kijkend.

Tja, dat kan dus gebeuren als je iets op internet besteld wat je nog nooit 'in het echt' hebt gezien. Dan blijkt het circusboek van Taschen opeens een soort reuzeboek te zijn. Maar daarom niet minder mooi. Het boek is gevuld met circusfoto's van 1870 tot 1950. Ik kan er uren in bladeren.

Ik haal mijn favoriete vintage circusfiguurtjes er maar weer eens bij. En opeens ploppen er allerlei ideeën in mijn hoofd op. Maar daarover een andere keer meer.

Voor nu eerst maar eens genieten van mijn circusboek.
Jammer dat ik het alleen zittend aan de eettafel kan bekijken.

Of moet ik nu koffietafel zeggen?

6 opmerkingen:

  1. Ha ha! En oooooh, wat ziet het er mooi uit!! Lijkt me een fantastisch boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, geweldig. Wat dacht je van een eigen vitrinekast speciaal voor het boek .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat een GROTE verrassing dus! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kan ook lekker op de grond gaan liggen met zo'n boek, zoals kinderen doen, zo slim!♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk hoe je de poppetjes gecombineerd hebt met de afbeeldingen in het boek!

    BeantwoordenVerwijderen