vrijdag 26 februari 2010

prentje en Roodkapje


En liep ik er toch weer tegen aan hè, gister. De Roodkapje-pyjama. 'Koop mij, koop mij', riep ze. Niet te vertrouwen hoor, die sprookjesfiguren. En opeens stond ik ermee bij de kassa.
Maar ja, wat doe je met een Roodkapje-pyjama maat 74 zonder babydochter? Daar zet je de schaar in. En nu heb ik dus een leuk schilderijtje. Dat helemaal in het interieur past.
Voor de liefhebbers: ik zal binnenkort een uitgebreide beschrijving geven van het prentjeshuis. Van het hertjesbehang in de gang, tot de vogelhuisstickers boven.
En jazeker, Man woont er ook, in alle tevredenheid, mocht u zich dat afvragen.
Hij heeft de zolder gekregen. Die hij helemaal als mannenruimte heeft ingericht.
Als tegenwicht voor alle Roodkapjes, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten